در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ایرلند مطرح شد؛

انتقاد امیرعبداللهیان از نمایش‌های سیاسی اتحادیه اروپا به بهانه حقوق بشر

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای ایرلندی خود از برخی نمایش‌های سیاسی شورای وزیران اتحادیه اروپا به بهانه حقوق بشر انتقاد کرد.

در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سایمون کاوونی وزیر امور خارجه ایرلند، طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس، از برخی نمایش‌های سیاسی شورای وزیران اتحادیه اروپا، به بهانه حقوق بشر انتقاد کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سوال همتای ایرلندی، ضمن تشکر از تلاش‌های قبلی ایرلند در مسیر گفتگو برای لغو تحریم‌ها گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن آمادگی برای یک توافق خوب، پایدار و قوی، دیپلماسی را مسیر درست می‌داند، اما از خطوط قرمز خود که همان تامین منافع مردم است، عقب نخواهد نشست.

سایمون کاوونی وزیر امور خارجه ایرلند نیز در این گفت وگوی تلفنی با اشاره به سفر سال گذشته خود به تهران، دیدگاه‌های این کشور در قبال مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین المللی و مباحث در دستور کار روابط دو کشور را مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
Germany
ناشناس
۰۵:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
ایران باید بابت محافظت از خطوط مرزی و ممانعت از ورود و خروج مواد مخدر به کشورهای اروپایی که ده ها میلیارد تومان برای ایران هزینه داره ، از این کشورهای اروپایی مثل اردوغان باج و خراج به دلار و یورو دریافت کنه. این خدمات مفتی نیست. هزاران مرزدار ایرانی هرساله به شهادت میرسن. بعد اروپایی ها منافع میبرن ، ایران در میان تحریم ها و تورم ها هزینه سنگینی بابت این خدمات یک طرفه میده. هر وقت کشورهای اروپایی برای ماکار نذری انجام دادند ، مانع از عملیات تروریسیتی با ابزار رسانه ای مثل انترنشنال و غیره شدن ، افراد مجرم و تروریست مثل خاوری ، مصی علینژاد ووووو رو بوسیله پلیس بین الملل تحویل ایران دادند ، اونوقت ایران به مبارزه با مواد مخدر ادامه بده. ایران مدتی در این مورد اعتصاب و کم کاری کنه و خواهان حقوق حقه متقابل خود طبق استاندارد جهانی باشه.
Germany
ناشناس
۰۵:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
باشه غربی ها لاف حقوق بشری بزنن. بجاش ایران تاجایی که امکان داره جاسوس شکار کنه تا زبونشون بسته بمونه.
Germany
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
همه دق و دلی این کشورها که جنگ روانی راه انداختن داشتن چشم طمع بر دارایی های ایران و حسادت به نفت و گاز و حتی نیروی هسته ای ایرانه . از مانعی مانند اسلام و ایرانیان غیور متنفرن که راه تجاوز و نفوذ رو به روی اونا بسته. اگر نفت و گاز به روی کشورهای اروپایی بسته بشه صنعت و بازارکارو دارمدشون بشدت فلج و دچار تورم و فقر می شن و اگر گدازه های بالکانی در اروپا سر باز کنه و جنگهای دیگه راه بیفته ، تبدیل به کشورهای جهان سوم خواهند شد.
Germany
ناشناس
۰۵:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
جنگ روانی دول اروپایی علیه ایران چون برمبنای شایعه و جهل و دروغ پرداری و سانسور رسانه ای است بوسیله وب سازی گروههای دانشجویی مومن و ایران دوست خنثی شدنی است. بوسیله همدلی و همکاری بازوی رسانه ای قوی ایرانی با شناخت اولویت های درجه 1 و 2و 3 کار منظم جهادی 24 ساعته در دو شیفت خنثی شدنی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مواضع اتحادیه اروپا موجب طولانی تر شدن جنگ شده است
آمریکا و اروپا منطقه را بی‌ثبات می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دیگر توافق خوب هم به درد مردم و کشور نمی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا با همه توان به دنبال از بین بردن ایران یکپارچه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در اغتشاشات نقش محوری داشتند
آخرین اخبار