فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

مراسم استقبال از شهدای گمنام در مهران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام در پایانه مرزی و پس از آن در سطح شهر مهران برگزار می‌شود.

 سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در طی آیینی با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و پس از آن در سطح شهر مهران برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای عزیز همزمان با سراسر کشور در ۶ دی ماه امسال سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: پیکر‌های پاک و مطهر این شهیدان از مناطق جبهه میانی همچون مندلی، سومار، زرباطیه، قلاویزان و بدره تفحص شده و بنا داریم که در ایام فاطمیه مراسمات معنوی با حضور این پیکر‌ها در جمع هیات‌های مذهبی، دانش آموزان و دانشجویان و آحاد مردم برگزار کنیم.

سردار شاکرمی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با کمیته مرکزی تفحص شهدا، تعداد ۵ شهید گمنام برای تدفین در مناطق مختلف استان ایلام در نظر گرفته شده که ان شالله زمان و مکان تدفین به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.