آیین نامه اجرایی معافیت مالیاتی در ۳ الگوی قراردادی نفت ابلاغ شد

مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی نفت ایران از ابلاغ آیین نامه اجرایی معافیت مالیاتی در ۳ الگوی قراردادی نفتی خبر داد.

فریدون کردزنگنه، مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی نفت ایران گفت: این شرکت به‌منظور افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام با محوریت استفاده از ظرفیت مالی و توانمندی فنی و اجرایی بخش غیردولتی به‌عنوان اصلی‌ترین تکلیف مقرر در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، طرح ایجاد ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام به میزان ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه را در قالب قرارداد‌های BOO به تصویب رسانده است.

به گفته او، شرکت ملی نفت ایران ضمن امضای قرارداد خرید خدمات ذخیره‌سازی نفت خام با سرمایه‌گذار نسبت به پرداخت حق‌الزحمه ذخیره‌سازی نفت خام در طول دوره قرارداد اقدام می‌کند که همچنین همه مسئولیت‌های مرتبط با تأمین مالی، طراحی، تأمین کالا، احداث، راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری در طول دوره قرارداد به‌عهده سرمایه‌گذار است و شرکت ملی نفت ایران هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این باره نخواهد داشت.

کرد زنگه این را هم گفت: آیین‌نامه اجرایی معافیت مالیاتی در مدل قراردادی BOO، BOT و EPCF به تصویب دولت و ابلاغ شد که رسید و ابلاغ شد که این بدان معناست که افراد حقیقی و حقوقی که در قالب این قرارداد‌ها مشارکت می‌کنند در دوره ساخت و بهره‌برداری از پرداخت مالیات معاف هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار