آیت الله فلاحتی:

دشمن درصدد ایجاد شبهه و جنگ روانی است

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: نخستین مولود فتنه، ایجاد شبهه است و رفع شبهه مستلزم کارکرد‌های درست فرهنگ و تربیتی است.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان استان در رشت حاضران را به ارتقاء نگرش در بستر تجهیز به سلاح علم و تحلیل فراخواند.

او گفت: در فضایی که دشمن با لطایف الحیل درصدد ایجاد شبهه و جنگ روانی است، باید تمامی ظرفیت‌ها به سوی جذب حداکثری جامعه متمرکز شود و کارکرد‌های درست تربیتی و بصیرتی بتواند مسیر درستی را به ذهن‌های جستجوگر نسل جدید منتقل نماید.

امام جمعه رشت افزود: آگاهی و احاطه بر میدان جنگ روانی - تبلیغاتی دشمن است که می‌تواند دست اندرکاران فرهنگی تربیتی را در روند آگاهی بخشی و مصون سازی جامعه به ویژه نسل جوان و آینده ساز یاری رسانده و مکر و کید دشمنان این مرز و بوم را به خودشان بازگرداند.

آیت الله فلاحتی پیروزی مقابل هجمه‌های دشمنان به ویژه در عرصه جنگ ترکیبی را مستلزم بهره گیری از نیروی عظیم بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج همواره در عرصه‌های سرنوشت ساز نقش آفرین بوده و انقلاب و نظام اسلامی را از گزند دشمنان این مرز و بوم مصون داشته است.

ظرفیت نیرو‌های بسیج در عرصه فضای مجازی کم نیست

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست فضای مجازی را مرکز ثقل هجمه‌های دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد یأس و ناامیدی بین اقشار جوان جامعه اعلام کرد و با بیان اینکه ظرفیت نیرو‌های بسیج در این حوزه کم نیست گفت: فشار بی امان دشمن در عرصه فضای مجازی نباید ما را از داشتن این ظرفیت غافل کند.

دشمن درصدد ایجاد شبهه و جنگ روانی است

او همچنین رسالت مهم تعلیم و تربیت را متوجه دست اندرکاران فرهنگی جامعه دانست و افزود: سپاه در عرصه پشتیبانی و حمایت از فعالان فرهنگی و تربیتی به رسالت خود ادامه می‌دهد و بهترین و منطقی‌ترین شیوه مقابله با هجمه‌های دشمنان را آگاهی بخشی به جامعه و کارکرد‌های فرهنگی - تربیتی می‌داند.

اهمیت وحدت و همدلی در مصون سازی کشور در مقابل هجمه دشمن

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز هدف از برپایی این نشست را بحث و تبادل نظر و ارتقاء هماهنگی‌های لازم جهت اثربخشی به کارکرد‌های فرهنگی مساجد و پایگاه‌های مقاومت دانست و گفت: رفع نواقص و تأکید بر نقاط قوت از الزاماتی است که در بستر وحدت و همدلی می‌تواند کشور را در مقابل هرگونه هجمه و شبهه‌ای مصون کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.