مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوشهر است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تأکید بر برخورد قاطع با مخلان اقتصادی و امنیتی گفت: مبارزه با قاچاق در ابعاد گوناگون یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوشهر است.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به اتفاق دادستان عمومی انقلاب، دادستان نظامی و فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در نشست فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از تلاش مأموران مرزبانی استان اظهار داشت: تلاش‌های صادقانه مرزبانان در برقراری امنیت و مقابله با قاچاق قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی مرزبانی به ساحل‌نشینان مورد تحسین و ستایش است، تصریح کرد: مردم ساحل‌نشین استان بوشهر همواره در حفاظت از مرزها نقش مهم و تاثیرگذاری داشته‌اند و در این راستا با مرزداران تعامل و هماهنگی لازم دارند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه هر چه بین دستگاه قضایی و پلیس با هم تعامل و هماهنگى افزایش یابد، فضای ارتکاب جرم برای متخلفان تنگ‌تر و مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند، افزود: دریابانان و مرزبانان چشم تیزبین نظام اسلامی ایران در مقابل هر گونه تحرک و تعدی به مرزهای انقلاب محسوب می‌شوند.

مهرانگیز برخورد قاطع با قاچاق در ابعاد گوناگون را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با تمام توان در راستای برقرار امنیت، مبارزه با قاچاق با مرزبانی استان بوشهر همکاری دارد.

وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر تصریح کرد: تلاش نیروهای امنیتی نظامی، انتظامی، مرزبانی در صیانت از امنیت پایدار استان بوشهر ستودنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.