اعضای کمیته تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی مشخص شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی در این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی درباره نشست روز یکشنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها به خبرنگاران گفت: طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس در این نشست بررسی شد، اما نکات و ایراداتی داشت که برای جمع بندی نهایی به کمیته انتخابات کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها افزود: در نشست امروز ۱۵ عضو کمیته تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی با رای گیری مشخص شد که بر این اساس علی اصغر عنابستانی، محسن زنگنه، حسین امامی راد، علی جدی، جلیل رحیمی جهان آبادی، فاطمه مقصودی، محمدحسن آصفری، جلال رشیدی کوچی، حسن رزمیان مقدم، رسول فرخی میکال، محمد وحیدی، عباس گلرو، عبداله ایزدپناه، مهدی شریفیان و احسان ارکانی به عضویت این کمیته در آمدند.

حدادی خاطرنشان کرد: ایراد شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستورکار قرار گرفت، شورای نگهبان به شفافیت آرای مجمع تشخیص مصلحت نظام در برخی موارد ایراد گرفت که کمیسیون بر نظر خود اصرار کرد و اگر در صحن علنی نظر کمیسیون مجدد رای بیاورد برای بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار