ابراز نگرانی وزیر خارجه عربستان از شکست در مذاکرات هسته‌ای با ایران

وزیر خارجه عربستان با اشاره به سکون در مذاکرات هسته‌ای ایران ادعا کرد این کشور خواهان از بین بردن نقاط ضعف این توافق است.

 «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی، شامگاه امروز (یکشنبه) گفت که ریاض نشست های مثبتی با «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین داشته است.

شبکه خبری «العربیه» به نقل از بن فرحان نوشت: در این نشست ها بر افزایش همکاری تأکید شد و به زودی نسخه تازه‌ای دیدگاه «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی درباره همکاری بین کشورهای حاشیه خلیج فارس ارائه خواهد شد.

او در بخشی دیگر از سخنان خود به سکون در مذاکرات هسته‌ای با ایران اشاره و ادعا کرد «اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، کشورهای حاشیه خلیج فارس برای تامین امنیت خود اقدام خواهند کرد و اگر توافق هسته‌ای حاصل نشود، وارد یک مرحله بسیار خطرناک و پیچیده‌ای خواهیم شد که باید از آن پرهیز کرد».

این درحالی است که چندی پیش رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکادر امور ایران گفت که واشنگتن ترجیح می‌دهد توجه خود را به به ادعای صادرات تسلیحات و ناآرامی‌ها در ایران متمرکز کند تا مذاکرات هسته ای، که واشنگتن مدعی است به خاطر تهران به بن بست رسید. با این وجود سرگئی ریابکوف، درخصوص توافق هسته‌ای با ایران و مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد که وضعیت بازگرداندن توافق هسته‌ای با ایران در حال سکون است، اما پسرفتی نیز رخ نداده است.

وزیر خارجه عربستان پیشتر گفته بود که ایران بخشی از منطقه و کشور همجوار ما است و به دراز کردن دستمان به سوی این کشور ادامه می‌دهیم. شورای همکاری نیز در نشست خود در روز جمعه ادعا کرده بود که مذاکرات هسته‌ای ایران و هرگونه مذاکره آتی با ایران باید با حل رفتار بی ثبات کننده ایران در منطقه، و حمایت آن از تروریسم و گروه‌های شبه نظامی مذهبی و برنامه موشکی و امنیت دریانوردی بین المللی و تاسیسات نفتی همراه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
از یمن گم شو برو بیرون
نزدیک است تمام ظرفیت های صادرات
نفتی ات به صفر برسد واربابانت
دراین زمستان به روز سیاه بیفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
والا بشکن میزنید پول توجیب کشورهای اروپایی بی تعهد و آمریکا حالا هم چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
۱۲:۰۳۲۱ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
شهادت و نقص عضو بیش از ۱۱ هزار کودک در یمن از سال ۲۰۱۵ تاکنون برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
اعدام‌های خیابانی در آمریکا بدون دادگاه و محاکمه از کودک ۳ ماهه تا پیرمرد ۸۰ ساله
Germany
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آره همه هم باور میکنن! اینارو فقط شما میدونین ولی چشمتون رو به حقایق بستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و فرانسه و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودند و هنوز هم هستند
فرانسه و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودند و هنوز هم هستند.
پس مذاکره ایران با فرانسه و مزدورانشان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
اعتراف بورل: انبار تسلیحات خالی شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند چرا؟

و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
تکرار ادعاهای وزیر خارجه عربستان درباره برنامه هسته‌ای ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
اعتراف اردوغان: آمریکا پنج هزار کامیون سلاح برای تروریست‌های شمال سوریه ارسال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
با خروج آمریکا از عراق، اثری از داعش نمی‌ماند
با خروج آمریکا از سوریه، اثری از داعش نمی‌ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
تروریسم بهانه‌ای برای دخالت آمریکا در افغانستان و منطقه
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۰۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان کشور شروع کننده جنگ با یمن است و چهار کلاهک هسته ای از پاکستان خریداری کرده و هنوز از آن استفاده نکرده است. گروه های تروریستی متعددی از جمله داعش از عربستان خط می گیرند. ما هنوز به حمله به عربستان نیندیشیده ایم. طبعا جنگ عربستان با یمن فرسایشی شده و عربستان گرفتاری های زیادی دارد که فقط یکی از آنها بد اخلاقی با همسایگان بی طرفی مثل ایران است. ما قصد عربستان را نداریم. به هیچ وجه.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۱:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان با سرعت بالا به طرف ابتلا به سرنوشت صدام ملعون و معدوم پیرو حمله نظامی به کویت حرکت میکند و این امر در اثر حمله نظامی به یمن می باشد و فعلا عربستان در حالت احتضار به سر می برد. بغض النظر عن قتل جمال خاشقجی. اموال مصادره شده ی رفیق حریری فراموش نشده. بغض النظر عن سیلی هایی که به صورت رفیق حریری بدست محمد بن سلمان کوبیده شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
چراغ سبز آمریکا به عربستان سعودی برای حمله به یمن
تجاوز سعودی ها به یمن با چراغ سبز آمریکا
مردم در ادامه شعار الله اکبر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.
سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است
این در حالی است که نهادهای به ظاهر حقوق بشری و سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی هستند.
شمار قربانیان حملات عربستان سعودی به یمن تاکنون به هزاران نفر رسیده است.
در حالی که ارتش چندین کشور علیه مردم یمن حملات گسترده ای را انجام می دهند که گروه انصار الله یمن در مقابل این تجاوزات ایستادگی می کند.
در حالی نزدیک به چهار سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد که مردم مظلوم یمن در محاصره کامل قرار دارند.
آنچه که اکنون توسط رژیم سعودی و همپیمانانش در الحدیده یمن رخ می دهد، یک جنایت علیه بشریت است.
عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای عربی جنایت های بیشماری را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب می شود.
عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود
این تجاوز آشکار که منجر به شهادت هزاران انسان بیگناه شده، مغایر قوانین و مقررات بینالمللی است
ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.
برخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ایران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست
در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است
مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا دست به جنایات و نسل کشی های گسترده در یمن زده و به دور از هر گونه واهمه ای به کشتار مسلمانان می پردازد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.

جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.

جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
انگلیس جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
فرانسه جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
آلمان جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
ایتالیا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
عربستان با داعش مهربان است.
رژیم جنایتکارآل سعود داعش را به وجود آورد.
رژیم جنایتکارآل سعود به علت جنایات جنگی درمنطقه وجهان باید محاکمه شود.
عربستان اصلی ترین تامین کننده سلاح تروریسم وداعش است.
اوباما واردوغان داعش را ایجاد کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
قطع حمایت مالی عربستان وامارات تنها راه نابودی تروریسم، القاعده ، داعش و دیگرگروه های تروریستی!
عربستان باید درباره کمک به تروریسم، القاعده، داعش و تکفیری ها توضیح دهد.
عربستان برای القاعده دریمن سلاح می فرستاد.
فیلم همراهی القاعده با عربستان سعودی درتجاوز به یمن.
چرا عربستان کاری به القاعده وداعش ندارد؟
علنی شدن همراهی القاعده با عربستان دریمن+ فیلم
ارتباط عربستان با داعش آشکاراست.
عربستان سعودی پدرواقعی تروریسم است.
عربستان سعودی مادرواقعی تروریسم است.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم یمن!
آمریکا ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
عربستان فرقی با تروریسم ندارد.
عربستان فرقی با القاعده ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ما عربستان سعودی را تروریسم بین المللی می شناسیم.
ما عربستان سعودی را تروریستی دولتی می شناسیم.
رژیم جنایتکارآل سعود وحشی مررج اسلام آمریکایی است.
عربستان سعودی ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش و عربستان سعودی یکی هستند.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت تروریسم عربستان سعودی است.
داعش یکی ازدستگاه های دولت تروریسم عربستان سعودی است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی تروریسم بین المللی درکاراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی دشمن تاریخی ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
عربستان جنایتکاربزرگترین خطر در جهان است.
عربستان سعودی جنایتکار با حمایت وپشتیبانی آمریکا جنایتکاربزرگترین عامل خطر و تهدید در منطقه است.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان است.
داعش یکی ازدستکاه های دولت عربستان است.
عربستان سعودی یکی ازحامیان اصلی مالی تروریسم بین المللی است.
عربستان ازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد
تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
کسی در امور داخلی ایران دخالت نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
درخواست ایران از ریاض: تروریست‌های خود را از یمن خارج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
۶ غیرنظامی پاکستانی بر اثر تیراندازی نیروهای مرزی افغانستان کشته شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
عربستان بار دیگر ایران را تهدید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
تجاوز مکرر رژیم سعودی همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به یمن نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
نماینده مردم یمن گفت که بر اثر حملات بمب افکن های سعودی درجنگ هشتصد روزه، چهارصد هزار واحد مسکونی تخریب شده است. سی و دو هزار غیر نظامی از کودک و زن و مرد، شهید و مجروح شده اند. 240 هزارنفر بیماری وبا گرفته اند و تأسیسات، مدارس، مساجد و بیمارستان های بسیاری بمباران شده است.
آل سعود، عربستان را به اسراییل دوم تبدیل کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
آل‌سعود، عربستان را به اسرائيل دوم تبديل کرده است
عربستان به اسراییل دوم تبدیل شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
فیصل بن فرحان بی ادب وزیر خارجه عربستان سعودی جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
انتقام سخت می‌خواهیم نه مذاکره نرم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن نشان داد گزینهای ساخت بمب اتمی درست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
نگران سلاح‌ها ارسالی توسط آمریکا، اروپا و انگلیس به عربستان سعودی هستیم
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکارغنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد
آمريکا جنایتکار با غني‌سازي ايران مشکل دارد اما با زيردريايي اتمي استراليا نه!
سوال اینجاست که چرا رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ مشکل ندارد ولی فقط با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم ایران
۲۰:۳۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
اروپا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
رژیم صهیونیستی جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در باره ایران دروغ گفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دیگر در ایران هیچ کس حق ندارد در باره برجام و مذاکرات وین وغیره با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کند.
کشورهای اروپایی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار دیگر حق حرف زدن در مورد برجام و غیره را ندارد آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بیش از 999 هزار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره به ایران خیانت کرده است.

از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دوستان فیصل بن فرحان بی ادب وزیر خارجه عربستان سعودی جنایتکار 100درصد فقط عامل اصلی شکست در مذاکرات هسته‌ای با ایران بودند و هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دوستان فیصل بن فرحان بی ادب وزیر خارجه عربستان سعودی عامل اصلی شکست در مذاکرات هسته‌ای با ایران بودند و هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
وزیر خارجه عربستان: ما خواستار از بین بردن نقاط ضعف توافق هسته‌ای با ایران هستیم / اگر تهران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های منطقه تلاش خواهند کرد تا امنیت خود را تضمین کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه، عراق، یمن و منطقه دست بکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
شورای امنیت سازمان ملل اقدامات رژیم سعودی در حملات تروریستی به یمن را محکوم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آخرین اخبار