اعلام زمان و نحوه دریافت کارت آزمون انتخاب سردفتر اسنادرسمی

آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی برای دریافت کارت جلسه حود می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۲ آذر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه‌کنند.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۸،۷، ۹، کارت شرکت در آزمون مغایرتی وجود داشت، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا روز جمعه ۲۵ آذر به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام‌کنند.

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی، با چهره داوطلب مغایرت داشت و یا دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر و واضح نبودن عکس بود لازم است فرد شخصاً با همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند "ج" به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه‌کند. شرکت در آزمون با کارت دارای عکس اشتباه به عنوان تخلّف تلقی شده و برابر مقررات با متخلف برخورد می‌شود.

همچنین داوطلبان در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۲۴ آذر به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام‌کنند.

داوطلبان برای اطلاع از حوزه‌های امتحانی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.