تردد بیش از ۴۸ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: در ۸ ماهه گذشته ۴۸ هزار و ۸۰۴ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

لطف اله بابایی با بیان اینکه از این تعداد ۲ هزارو ۹۶۱ نفر مسافر ایرانی و ۴۵ هزار و ۸۴۳ نفر نیز مسافر خارجی است افزود: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که بیش از ۱۶ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده بودند امسال افزایش ۱۹۵ درصدی را در تردد مسافر از مرز بیله سوار شاهد هستیم تصریح کرد: ۲ هزار و ۹۲۹ نفر مسافر ورودی ایرانی و ۲۰ هزار و ۳۶۵ نفر نیز مسافران ورودی خارجی است.

بابایی تعداد مسافران خروجی ایرانی را ۳۲ نفر و مسافران خروجی خارجی را نیز ۲۵ هزار و ۴۷۸ نفر عنوان کرد و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مسافران خروجی خارجی ۷ هزار و ۶۹۲ نفر بود در ۸ ماهه امسال ۲۳۱ درصد افزایش را در تردد مسافران خروجی خارجی نشان می‌دهد.

او در ۸ ماهه امسال از رشد ۱۲۹ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و گفت: در ۸ ماهه سال گذشته ۸ هزار و ۸۷۷ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بودند که امسال افزایش چشمگیری را نسبت به سال قبل شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۸ ماهه گذشته تردد ۹۲ هزار و ۸۰۲ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی را از پایانه مرزی بیله سوار یاد آور شد و اظهار کرد: از این تعداد ۵۳ هزار و ۲۶۶ دستگاه وارد و ۳۹ هزار و ۵۳۶ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

بابایی گفت: در مدت یاد شده ۹۱ هزار و ۴۹۳ دستگاه کامیون، هزار و ۲۸۵ دستگاه اتوبوس و ۲۴ دستگاه وسیله نقلیه سواری از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.