مربی والیبال مهاباد به عنوان کمک مربی بین المللی انتخاب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: آکو کریمی مربی بین‌المللی کاتاگوری ۳ والیبال مهاباد و ایران، به عنوان کمک مربی روی نیمکت تیم کالسیت والی نشست.

قرنی مصطفی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: باشگاه کالسیت‌والی اسلوونی، دومین باشگاه پرافتخار این کشور به صورت رسمی اعضای تیم‌های والیبال آقایان و بانوان خود را اعلام کرد

وی اضافه کرد: در همین راستا آکو کریمی مربی بین‌المللی کاتاگوری ۳ والیبال مهاباد و ایران، در این فصل به عنوان کمک مربی روی نیمکت تیم کالسیت والی در مسابقات کاپ اروپا CEV، لیگ اروپای مرکزی MEVZA، لیگ برتر و جام حذفی کشور اسلوونی خواهد نشست.
مصطفی پور می‌گوید شنیده‌ها حاکی از آن است که یک تیم دسته یکی از کشور اسلوونی هم خواهان همکاری با کریمی به عنوان سرمربی است.

این مربی آینده‌دار و جوان، در عرصه داوری نیز دستی بر آتش دارد و دارای مدرک داوری ملی از فدراسیون والیبال ایران است و در دو دوره از رقابت‌های لیگ جهانی در تیم داوری بازی‌ها حضور داشت.

از مهمترین قضاوت‌های او می‌توان به حضورش در تیم داوری فینال مسابقات آسیایی در تهران که بین ایران و ژاپن برگزار شد و همچنین دیدار پایانی تور جهانی والیبال ساحلی کیش اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.