ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند چمن مصنوعی می‌شود

رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت: زمین فوتبال استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان چمن مصنوعی می‌شود.

سلیمان جوانمردی افزود: ۲ هزار متر چمن مصنوعی از سوی دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان برای ساخت چمن مصنوعی دراستادیوم فوتبال شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند خریداری و تحویل شهرستان شد.

او بیان کرد: از محل اعتبارات استانی مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان برای ساخت طرح چمن مصنوعی زمین فوتبال استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند اختصاص یافته است.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه امسال نیز مبلغ یک میلیارد تومان برای این طرح تصویب شده بیان کرد: با تخصیص این اعتبار بخش عمده‌ای دیگر از چمن مصنوعی خریداری خواهد شد که با خرید کل چمن مصنوعی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

جوانمردی افزود: حدود سی سال است که از کاشت قبلی چمن فوتبال استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند می‌گذرد و هم اکنون تبدیل به زمین خاکی شده است و این طرح در اولویت طرح‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

او گفت: امیدواریم که با حمایت و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده و فرماندار شهرستان نهاوند شاهد تامین و تخصیص اعتبار این طرح به عنوان یکی از مطالبات علاقمندان به فوتبال و جوانان نهاوندی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار