استاد یار دانشگاه شهید چمران اهواز:

ناامید بودن به آینده از خصوصیات دوره نوجوانی است

مرعشی در پاسخ به دانشجویی که در تریبون آزاد دانشگاه دزفول از ناامیدی خود گله کرد گفت: ناامید بودن به آینده از خصوصیات دوره نوجوانی است.

امروز پنج شنبه به مناسبت روز دانشجو برنامه تریبون آزاد در دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد و سید علی مرعشی استاد یار دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مهمان پاسخگوی دانشجویان بود.

یک دانشجوی ترم آخر کاردانی آموزش ابتدایی که در بورس و فارکس فعال است گفت: اکنون که وارد بازار بورس شدم دچار ضرر و زیان زیادی شدم، چه کسی جوابگوی این زیان من است؟ در کشوری زندگی می‌کنم که یک درصد جمعیت جهان و ۹ درصد منابع جهان را دارد، ولی هیچ امیدی به آینده ندارم.

او افزود: طبق اصل ۲۷ قانون اساسی می‌توانیم اعتراض مسالمت آمیز کنیم، ولی افرادی آن را به اغتشاش تبدیل می‌کنند.

این دانشجو ادعا کرد که لباس شخصی‌ها در مکان‌های عمومی سنگ پرتاب می‌کنند، آتش می‌زنند و اغتشاش می‌کنند در حالی که خودشان نیروی انتظامی هستند.

او گغت که هم از خارج تحریم شدیم هم از داخل فیلتر؛ نسل ماندن سر بیراهی هستیم که فقط بدبختی‌های یکدیگر را لایک می‌کنیم.

سید علی مرعشی در پاسخ به مطالب این دانشجو گفت: برای بورس یقه همان‌هایی را بگیرید که روی سینه شان آرم «یو اس آی» زدند و به روحانی رای دادند.

او افزود: ناامید بودن به آینده از خصوصیات دوره نوجوانی است که دلیلش هم این است که فرد جلویش تاریک است، ولی با بالارفتن سنش پیشرفت می‌کند. این طرز تفکر مربوط به این نسل تنها نیست ما در دهه ۶۰ هم همین مشکل را داشتیم و همیشه وجود داشته است.

استاد یار دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد:ادعا می‌کنند نیروی انتظامی خودش آتش زده این یک اتهام است، افرادی که دعوت به اغتشاش می‌کنند سلاح به دست معترضان می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.