عبور بامدادی محموله مواد مخدر ناکام ماند

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان از کشف محموله ۲۴۷ کیلویی تریاک در عملیات بامدادی ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ خبر داد.

سرهنگ علی رضا سوری گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور، حوالی ساعت یک بامداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور بم-کرمان به یک دستگاه وانت پیکان عبوری مشکوک شدند و این خودرو را تحت تعقیب قرار دادند.

او افزود: راننده این خودرو که در مواجهه با خودرو‌های تیزرو و کویرنورد تکاوران پلیس، توان فرار در خود نمی‌دید با برجای گذاشتن خودرو در یک نقطه در تاریکی‌های حاشیه جاده فرو رفت و از دید ماموران خارج شد.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۴۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند که تلاش‌ها برای شناسایی مالک خودرو و متهم فراری مرتبط با این محموله ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بنیاد تعاون فراجای کرمان متأسفانه پول ساحت واحدهای مسکونی گیلاس را تمام و کمال از افراد گرفته اما واحدها را ناقص و غیر قابل سکونت تحویل داده و باعث خشم و انزجار و نفرت مردم شده. علیرغم شکایت مردم و بازرسی ستاد کل فراجا و دفتر امام جمعه کرمان و استانداری کرمان هیچ کدام هیچ کمکی به آن مالباختگان نکرده اند به بیگانگان متوسل شوند؟ چرا کسی مشکل مردم را که توسط فراجای کرمان ایجاد شده را حل نمی کند؟ بم به فریادمان برس.