رهبر انصارالله:

دشمنان می‌خواهند ما با رژیم صهیونیستی عادی سازی و با ایران دشمنی کنیم

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود پیرامون مسائلی چون روابط با ایران، اهداف دشمن از اشغال یمن و ظلم به مردم این کشور صحبت کرد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی جدید خود در خصوص سیاست‌های بلوک غرب و روابط انصارالله با ایران گفت: «مشکل آن‌ها با ما این است که می‌خواهند روابط خود را با اسرائیل عادی‌سازی کنیم و بی‌دلیل با مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران دشمنی کنیم.»

به گزارش المسیره، رهبر انصارالله تاکید کرد: «ایران با ما نجنگید و به ما حمله نکرد، بلکه در همبستگی با مردم ما موضعی متمایز از همه کشور‌ها اعلام کرد. ما به خاطر آمریکا و اسرائیل با هیچ کشور اسلامی دشمنی نخواهیم کرد. ما بر انتخاب آزادی و استقلال اصرار داریم و این جزء دین ماست.»

آمریکا یمن را اشغال شده و مطیع می‌خواهد

عبدالملک بدرالدین الحوثی همچنین در خصوص برنامه‌های غرب برای دخالت در یمن اظهار داشت: «دشمنان می‌خواهند پایگاه‌های خود را در هر نقطه از یمن مستقر کنند. تاسیسات آن را کنترل کرده و اوضاع سیاسی را تابع خواسته‌های خود کنند. تا جایی که بتوانند رئیس جمهور یا نخست وزیر را خودشان انتخاب کنند.»

 رهبر انصارالله تاکید کرد: «آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها، انگلیسی‌ها و دولت‌های دست نشانده منطقه‌ای آن‌ها می‌خواهند یمن اشغال شده و مطیع آن‌ها باشد».

او هدف از این کار را سرقت منابع مردم یمن عنوان کرد و گفت: «مردم ما فقط خرده نانی دریافت می‌کنند و در مقابل صدها میلیارد به آمریکا و شرکت‌های اروپایی می‌رسد.»

دشمن حتی نیاز‌های ضروری را از مردم یمن دریغ می‌کند

او همچنین در انتقاد به آتش‌بس اعلام شده با ائتلاف سعودی و بی‌فایده بودن آن گفت: «زمانی که آتش بس اعلام شد مردم ما التماس کردند که از نفت و گاز یمن حقشان را دریافت کنند، اما [بلوک غرب] سعی کرد مانع آن شود. سیاست‌های خصمانه ائتلاف متجاوز به همه مردم یمن حتی در مناطق اشغالی آسیب می‌رساند. ما نمی‌پذیریم که مردم ما را تحقیر کنند و حتی نیاز‌های ضروری را از آن‌ها دریغ کنند».

او همچنین در خصوص نیرو‌های نظامی یمن تاکید کرد بلوک غرب ارتشی را نمی‌خواهد که از استقلال و حاکمیت کشور دفاع کند. به جای آن، این کشور‌ها خواستار ارتشی در یمن هستند که تحت فرماندهی افسران آمریکایی، انگلیسی، اسرائیلی، اماراتی و سعودی باشند.

 رهبر انصارالله افزود: رژیم سعودی و اماراتی و آل خلیفه بحرین جنبش های جهادی فلسطین را در زمره تروریسم قرار دادند و فقط با رژیم اشغالگر اسرائیل همکاری می کنند. تصویر تاریک ائتلاف متجاوز در سراسر جهان شناخته شده است و تصویر عربستان و امارات جنایتکارانه و وحشیانه است. ما به خاطر آمریکا و اسرائیل با هیچ کشور اسلامی دشمنی نخواهیم کرد. دشمنان از ما می خواهند که با حزب الله که شرافتمندانه ترین موضع را در قبال ما گرفت دشمنی کنیم و می خواهند با مردم آزاده عراق دشمنی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بنام خدا ، سلام و درود بر انصارالله یمن و مردم مسلمان یمن ،خدا همه شما را از شر دشمنان اسلام و جنگ افروزان حفظ کند.
آخرین اخبار