استاندار خراسان رضوی:

مسئولان باید به نظرات درست دانشجویان گوش فرا دهند

استاندار خراسان رضوی گفت: مسوولان باید به نظرات و مشورت‌های درست دانشجویان در موضوعات مختلف گوش فرا دهند و آن‌ها را در دستور کار‌های اجرایی خویش قرار دهند.

 یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد افزود: بیشتر سخنان و نظرات دانشجویان صحیح است و می‌تواند در مقاطع مختلف مشکلات بخش‌های گوناگون را رفع کند.

وی ادامه داد: دانشجو در تمامی ادوار مطالبه گر بوده است و دانشجوی امروز نیز با توجه به شرایط موجود مطالبه گری می‌کند و خواستار مطالبات خویش است.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مجموع سخنان دانشجویان درست و بر حق است و برخی از نظرات آنان نیز بر اساس شبهات، ندانستن و یا اطلاعات اشتباه است که در این شرایط باید با پاسخگویی مسوولان، روشنگری شود.

نظری گفت: دانشجویی که به دنبال حقیقت است، سخنان حق را می‌پذیرد و می‌تواند با روشنگری‌های که برای او ایجاد می‌شود، مسیر درست را دریابد.

وی با اشاره به هفته پژوهش نیز عنوان کرد: امروز با تکیه بر توان داخلی و بهره مندی از ظرفیت‌های بومی، حضور نخبگان، محققان، پژوهشگران، فناوران و کارآفرینان استان در زمینه‌های مختلف پر رنگ‌تر شده که این موضوع بسیار نوید بخش است.

استاندار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در شعار سال بر تولید دانش بنیان و کارآفرین تاکید فرمودند، خاطرنشان کرد: باید در مسیر تحقق منویات ایشان بهترین عملکرد را در مسیر توسعه فعالیت‌های پژوهش محور، هوشمندانه و فناورانه انجام داد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.

در این مراسم تعدادی از دانشجویان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مختلف را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.