سلبریتی ها این بار هم باختند/ چرا از کف میدان روایت نکردید؟

در ماجرای اغتشاشات اخیر بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی ثابت کردند به دوران افول نزدیک شده‌اند.

نقش سلبریتی‌ها در بحران‌های اجتماعی چیست؟ آتش بیار معرکه بودن؟ اظهارنظر در نقش دانای کل یا نظریه دادن در قامت سیاستمدارانی همه چیزدان و نخبگان اجتماعی جامعه؟ آیا، چون زندگی یک سلبریتی بر محور «توجه» است، خود را محق می‌داند تا در بزنگاه‌های مختلف با اظهارنظر‌هایی که نه سنجیده است نه منطقی، همچنان در کانون توجهات عمومی بماند؟ آن هم به هر قیمتی؟!

پایان دادن به بحران اجتماعی به سبک سلبریتی‌ها

در ماجرای اغتشاشات اخیر بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی ثابت کردند به دوران افول نزدیک شده‌اند. بدون تعارف یک سؤال بپرسیم؟ در دو ماه گذشته کدام یک از سلبریتی‌ها از ظرفیت اجتماعی خود برای آرام کردن بحران اجتماعی و پایان دادن به خشونتی که دست‌هایی، آشکار از آن حمایت می‌کرد، استفاده کردند؟

در سال‌های گذشته اگر سیلی آمد یا زلزله‌ای و هزاران نفر آواره شدند بسیاری از سلبریتی‌ها با همه نقد‌هایی که به آن‌ها وارد است، از ظرفیت اجتماعی خود برای سر و سامان دادن به بحران اجتماعی استفاده کردند، حتی با وجود برخی اشتباهات در همان نوع کمک‌ها، اما برای پایان دادن به بحران‌های اجتماعی حضور داشتند. خیلی از آن‌ها به میان مردم سیل زده یا زلزله زده رفتند. اما در اتفاقات اخیر بسیاری از سلبریتی‌ها باختند، هم به کشورشان، هم به همان مردمی که از دل توجهات آن‌ها برخواستند و معروف شدند.

آتش بیاران معرکه

بعد از فوت مهسا امینی بلافاصله خیلی از آن‌ها بدون اطمینان از صحت اخباری که رسانه‌های معاند در خصوص دلیل مرگ او منتشر کردند، در یک فضای احساسی و هیجانی آتش بیار معرکه شدند و این آتش بیاری را به بدترین شکل ممکن ادامه دادند.

وقتی اعتراض‌ها شکل اغتشاش به خود گرفت و لیدر‌های آموزش دیده برای خراب کاری به میدان آمدند تعداد قابل توجهی از این سلبریتی‌ها از هنرمند تا ورشکار دست از دمیدن در این آتش برنداشتند.

اما کدام یک از آن‌ها با حضور در صحنه و صحبت با مردم و جوان‌ها آب سردی بر تب تند این جوانان ریختند تا صف معترض و اغتشاش گر از هم جدا شود؟ خیلی از آن‌ها سرد و گرم چشیده روزگار بودند، اما یک دفعه شدند مثل همان نوجوان‌های احساسی و مغلوب جریان‌های رسانه‌ای.

کدام یک از آن‌ها از بلندگوی فضای مجازی برای پایان دادن به خشونتی که هر روز شکل عریان‌تری از آن در خیابان به نمایش گذاشته می‌شد استفاده کردند؟

چرا از کف میدان روایت نکردید؟

موج عظیم رسانه‌ای، آشکارا تمامیت ارضی کشور را نشانه گرفت، اما سلبریتی‌ها چه کردند؟ به جای آنکه از ظرفیت اجتماعی‌شان استفاده کنند و در برابر این سیل ویرانگر بایستند و سدی بزنند، شروع کردند به همراهی با این موج عظیم رسانه‌ای.

بی تعارف آقا و خانم سلبریتی که لم داده روی مبل خانه، استوری‌های کردستان تسلیت و بلوچستان تسیلت تان گوش فضای مجازی را کر کرده بود یک بار شد به عنوان یک سلبریتی و شخصی که هزاران دنبال کننده دارد و هر اظهارنظرش در فضای مجازی تاثیرگزار است، در برابر هر پستتان احساس مسئولیت کنید؟ به تبعاتش فکر کنید و اصلاً بلند شوید بروید به سیستان و بلوچستان، بروید میان مردم کردستان، تا جریانات را از نزدیک با چشم خود ببینید و واقعیت را روایت کنید؟! رفتید؟ نشستید و در روز‌هایی که می‌دیدید ومی شنیدید کار رسیده به مسلح شدن گروه‌های تروریستی تجزیه طلب، با موج رسانه‌های سعودی همراه شدید!

شما باختید هم به خودتان هم به مردم

بسیاری از سلبریتی‌های ما در عمیق‌تر کردن گسل‌های اجتماعی سنگ تمام گذاشتند. زنده زنده سوزاندن پلیس، بریدن گلوی نیرو‌های مدافع امنیت و ده‌ها خشونت عریان دیگر را دیدند و هشتگ نزدند آن وقت با شایعه کشته شدن دانش آموز اردبیلی و خوراکی که رسانه‌های معاند برای پروژه کشته سازی جور کرده بودند گوش فلک را کر کردند. فیلم ذره ذره کشته شدن جوان طلبه در محله اکباتان را دیدند و دم نزدند. جنایت وحشیانه و کشتن سید روح الله عجمیان را دیدند و باز هم سکوت کردند. آن وقت برای یک عکس و یک خبردروغ که به آن الصاق شده بود و برای یک قربانی دیگر پروژه کشته سازی تا چند روز عزای عمومی اعلام می‌کردند. هر چه بگوییم باز هم کم است که آقا یا خانم سلبریتی شما باختید هم به خودتان هم به مردمتان!

مجازات شایعه پراکنی سلبربتی‌ها علیه حکومت در کشور‌های اروپایی

اما از این کلمات بگذریم. کجا و در کدام کشور دیدید که سلبریتی هایش این چنین محابا بر علیه نظام حاکم شایعه پراکنی کرده و مردم را دعوت به خشونت و جنجال خیابانی کنند؟ در کشور‌های غربی که بسیاری از سلبریتی‌های ما آن را قبله آمال و مهد آزادی می‌دانند، شرایط برای چهره‌های معروف به همین راحتی نیست. اینطور نیست که یک سلبریتی در فضای مجازی هر چه دل تنگش می‌خواهد بگوید و آتش خشونت را بیشتر کند و کسی کاری به کارش نداشته باشد.

«آرنولد آگوست»؛ کارشناس و تحلیلگر آمریکایی در مورد نوع مواجهه کشور‌های غربی با سلبریتی‌ها و چهر‌های شاخص کشورشان می‌گوید: «دولت‌های غربی هیچ وقت سرمایه‌های اجتماعی و بودجه‌های فرهنگی خودشان را برای اشتباهات و خطا‌های سلبریتی‌ها هزینه نمی‌کنند. در بسیاری از کشور‌های غربی، در ازای هر خطای سلبریتی‌ها چندین برابر از آن‌ها جریمه دریافت می‌کنند تا در آینده شاهد این خطا‌ها نباشند و یا آن را به حداقل برساند. ده‌ها مثال وجود دارد که در آن سلبریتی‌ها به دلیل ارتکاب به خطایی که از نظر اجتماعی ناهنجاری محسوب می‌شود جریمه یا راهی زندان شده‌اند» آن طور که «آرنولد آگوست» می‌گوید تقریباً در تمام کشور‌های اروپایی، سلبریتی‌ها باید با نظام ارزشی آن کشور‌ها هماهنگ باشند و کوچک‌ترین رفتاری که ضد ارزش و یا ضد فرهنگ آن جامعه تلقی شود با برخورد قانون رو به رو خواهد شد. حالا این وضعیت را با کشور خودمان و سلبریتی هایش مقایسه کنید.

منبع: مشرق

برچسب ها: سلبریتی ، آشوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دولت یه یارانه داد ولی به جای اقتصاد درست کردن همه چیز چند برابر شد ای کاش به جای حقوق اضافه دادن اول قیمت ها را کم می کردید حقوق های نجومی کم میشد مبارزه با فساد ولختلاس می شد متاسفانه مسی نتوانسته برای کنترل اقتصاد مدیریت خوب انجام بده وتنها مردم قشر پایین وکارمند وباز نشسته با حقوق پایین زیر فشار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کدوم سلبریتی دیگه اون احترام هم نیست کسی که قاتل قمه کش فرزندان مردم براش جان میشه برای فرزند خودش دشمن این ها چه جایگاهی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
نباید به این ها رو بدید
ما هم قانون داریم باید با انگشت آهنین قانون بکنید تو چشمشون تا دیگه از این پست ها نزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
باید با اونها هم طبق قانون برخورد کرد چه فرقی با بقیه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
از سلبریتی های دوزاری چه توقعی دارید؟ عقده طرفدار و دیده شدن دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید برای کلاس درس مدارس دوربین مدار بسته قرار دهند. مثل بسیاری از کشورهایی که کنترل و هدایت رفتار جامعه برایشان مهم است و از ناهنجاری جلوگیری می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
والا تربیت که بماند بیشتر این بچه ها آنقدر شرایط مدارس وفضای مجازی باعث شده که قابل کنترل نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
در این حوادث اخیر هم سلبریتی ها باختن و هم مسئولین نظام و هم بیگانگان و منافقین ،
در این واقعه پیروز واقعی مردم مظلوم و بی گناه هستن که در زیر فشار اقتصادی و فرهنگی دم نزدن و کشورشون رو نخاستن ویران بشه و سکوت کردن از نظام حمایت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هنرمند غربگرا معلوم که باید بره کنار
معلوم که باید افول کنه
سلبریتی که همه هم و غمش تعداد فالوورهاش هستن که هر چقدر بیشتر باشن بیشتر بهش کار پیشنهاد میشه و بیشتر پول درمیاره چه انتظاری ازش میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دولت در مردم رو که از اول با اغتشاشات نبودند و نخواهند بود بشنوه.اول دولت به مدیران کارامدش در سطوح میانی دولت رسیدگی کنه.خیلی از مدیران سطح پایین رو در بخشها و شهرهای کوچیک رو نمیشه دید.اصلا از همون در اداره اجازه ورود به ادم نمیدند.مثال شهرستان بیرجند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
همه شون رو ممنوع الکار همیشگی کنید، باید ازشون خسارات این همه ویرانی رو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
می دانید واژه مورد استفاده نسل‌های قدیمی برای سلبریتی چه بود؟....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنتشان کند....تاابد....آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مشکل ما اینه که فکر میکنیم اگه یه کسی تو یه چیزی معروف شد پس دیگه تو همه چیزهای دیگه هم شایستگی داره.
هنرمندا فقط برن تو مسائل هنری‌شون اظهار نظر کنن. بیخودی داغ دل مردم رو زیاد تر نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
عکس هاش رو تار نکنید و به صورت واضح نشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
فقط یک نفر بیاد بگه مردم چگونه اعتراض کنند چون هر مدلی باشه از طرف دشمنه و توطئه چون همیشه نظام توهم توطئه داره
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سلبریتی ها از اول هم‌چیزی نبودند. اکثرا بیسواد و دیپلم ردی.
به لطف پولهای بی حساب و البته معافیت مالیاتی اهدایی دولت‌های قبلی زبان دراز شدند . و در هر موضوعی خود را صاحب نظر دانستند!!!!متاسفانه مکرر صداد و سیما آنها را عملا به عنوان الگو مطرح کرد.
از ماست که بر ماست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
من به عنوان احدی ازمردم غیر وابسته به هیچکس جز وابسته به خدا وخاک پاک ایران هنرمندان کشورم رو دوست دارم مخصوصا خسرو آواز ایران مرحوم استاد شجریان که همیشه کنار مردم ایران بود وبرای همیشه در قلب مردم ایران جاودانه خواهد ماند. درودبر استاد مشکاتیان وپایور وسایر هنرمندان پاک و بزرگ ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
متأسفم...فیلم خیانت شجریان خیلی وقت پیش لو رفت...فقط برای منافع بیشتر به ایران لبخند می‌زد
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۱۳:۱۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
چه بسیارند سلبریتی های هنری و ورزشی که بهشت کوچک و کوتاه دنیاشون رو با جهنم عظیم و ابدی آخرت معاوضه کردند! و بد باختند.
البته اگر بفهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این میگه من طرف مردمم و از زبان مردم میگم ، اون میگه من طرف مردمم و از زبان مردم میگم
مردم کی هستن و کف جامعه کجاست
این میگه ما مردمیم و باقی مزدوران رژیم ، اون میگه ما مردمیم و باقی اغتشاشگر و فریب خورده
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
روسیاهی برا حکومت و دولت است که اوضاع اقتصادی ایران بعد از 43 سال اینه نشون دادن جز فقرو گرانی و تورم و زجر و عذاب برا ملت چیزی ندارن الان یا اوضاع اقتصادی رو درست کنن یا کنا بروند بابا زندگی مردم بازی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سلبریتی ها مگه چشماشون سیاه تر از ما مردم عادیه؟باید نسبت به مردم عادی شدید تر هم باهاشون برخورد بشه نه که با مسامات آزادشون کنن. یک کلمه شون جو روانی یک شهر یا یک استانو به هم میریخت و باید پاسخ گوی خون های به ناحق ریخته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اقوام روزگار به اخلاق زنده است هرکه شد فاقد اخلاق مردنیست
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
لازم است هریک از سلبریتیای مجرم به اندازه خسارت که وارد کرده اند جریمه شوند خسارتی که از موضع گیری آنها وارد شده است
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۱:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اون کسی که میدان رو باخت رسانه ملی بود که همه کار کرد بجز ملی بودن !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سلبریتیها را باید محاکمه کنید آنها در ریختن خونهای ریخته شده شریکند
این مزدورها بجای ریختن آب بر روی آتش به دستور اربابان آمریکائی و سعودیشون ، بنزین روی آتش ریختند
خیلی بیشرفن
Iran (Islamic Republic of)
ساده
۱۰:۵۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از نظر شما همه بد و کافر و جاسوس و اغتشاشگر و فریب خورده هستند غیر از خودتون و طرفداراتون.
کمی به درد معیشتی مردم رسیدگی کنید و به فکر جلب رضایت افکار عمومی باشید. به فرض اینکه با افراد معروف برخورد قاطع و سخت کنید به حال مردم چه فرقی می کنه.
مردم گرسنه اند و راه حلش امور امنیتی و قضایی و مجازات نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تو رو خدا نحو شهادت شهید حمید پور نوروز رو بخونید خیلی خیلی مظلومانه شهیدش کردند ی لحظه احساس کردم دارم مقتل کربلا رو میخونم بخونید تا ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
افراط و تفریط هردو اشتباه است... این نقشه شیطان است که تفرقه اندازی کند... انسانها همه دارای احتمال اشتباه و قابلیت بخشش یکدیگر هستند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ما اینهمه جوان با استعداد داریم از این پر رو های وطن فروش و تکراری که به زور بوتاکس وچربی ادامه میدم خسته و دل آزرده ایم...‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه و خدا بیشتر این پیر و پاتالای منافقین رو لعنت کنه که لایک و دیس لایک میکنن خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید این لکه های ننگ از رسانه و.....پاک شوند برای همیشه تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بحران نه،اعتراض به حق مردم علیه حکومت ظالم کثیف، کسایی که بعد چهل و چند سال هنوز از این انقلاب حمایت میکنن ، همون صم بکم عمی فهم لا یعقلون هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این مردمی که شما میگید کجان دقیقا ؟؟؟ما هرکی رو میبینیم ناراحت و از سلبریتی ها و ورزشکاران حامیشون حمایت میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اگه از شما حمایت می کردن نمیشدن خائن حالا شدن خائن اونا از مردم حمایت کردن درود به شرفشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از نظر شما هر کس سمت مردم بایسته و راه خودشو از حکومت ظالم و یزیدی جدا کنه خائنه والا اونی که دوران افولش نزدیک شده شمایید نه کس دیگه که هر روز در حال فرو رفتن بیشتر در باتلاق نابودی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اگه اغتشاش گر ها مطابات داشتن اولا شعار هرزگی نمیدادند دوما درشعاراشون دو تا هم شعتر اقتصادی میدادن
Iran (Islamic Republic of)
روشنک
۱۰:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
لعنت به اونی که سیسمونی نوه از ترکیه میاره خدا میدونه بقیشو چی کار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اونی که سیسمونی نوه از ترکیه میاره هم باید جوابگو باشه. اونی که هم حرف مفت و دروغ میزنه و آشوب رو گسترش میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
لعنت به اونی که نمی تونه آرامش و امنیت مردم را ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
واقعا اون دختر که میدونه با این کارش تو چشم و قضاوت مردمه و باز خودخواهانه کارش را انجام میده بدون اینکه ذره ای احساس مسئولیت کنه که مردم او را نه به عنوان یک فرد مستقل که دوست داره بره از ترکیه سیسمونی بخره نگاه می کنند بلکه به عنوان نمادی از مسئولین کشور قضاوت می کنند.و این طوری به سهم خودش اجازه میده عده ای اینگونه بر مذهب و کشور بتازند.
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۰:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خداکند این دولت حداقل این افسرده های سگباز وتنفروشو وطن فروش سر جاشون بشونه مار خورن افعی شدن با پول ما بزرگ شد حالا برا دشمن دارن دم تکون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اینجا طبق معمول مسئولین فاسد و کاخ نشین و بیسواد بردن که تو شلوعیها لال بودن و کم کم بعد ...اومدن یچیزی گفتن و الان فعال شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
نمونه هنر سابریتیهای همه چیزدان رو میشه در اوکراین دید ابلهی مثل زلنسکی باطناب آمریکا کشورش رو به ویرانی کشید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
شک نکنید اونایی که از سلبریتی ها حمایت میکنن خود منافقن مرگ بر سلبریتی منا فق وحامیانشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
چ فایده
فقط سلبریتی ها رو احضارکردن و بعدم ازاد کردن..نه جریمه دادن نه زندانی شدن..برای همینه ک بازم ب کارشون ادامه میدن شک نکنین چون تاوانی ندادن ک بترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
الگوی ما فقط الم الحدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
رفتارشان تاوان ندن یعنی تشویق به بی نظمی و جایزه پس آنها از مملکت در رفتارش تاوان میستانن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
عزیز دل برادر اکثر قریب به اتفاق اینان تافته جدا بافته ای هستند که تابع منافع خود هستند حال این نفع اگر در داخل باشد با داخل و خودی هستند و به محض اینکه بوی نفع از خارج و دشمنان شنیدند شاخک هایشان را به سمت خارج و دشمنان تنظیم می کنند یعنی هیچ تعهدی به حقیقت و منافع جامعه و جان و مال مردم ندارند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
الگو ما در زندگی باید فلاسفه و عرفا باشند
نه افرادی که ادا بازی میکنند

افرادی که سالها زحمت کشیدند و شب بیداری داشتند و در وادی علم و عمل درخشیدند
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۱:۵۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اگر در کشور الگو های مثبت مانند فلاسفه و عرفا و اندیشمندآن و بزرگان حوزه و دانشگاه بدرستی معرفی شده بودند قشر جوان و نوجوان به سمت انحراف و پذیرش الگوهای منفی مانند سلبریتی و وامثالهم نمی رفت و اکنون چنین فتنه هایی را شاهد نبودیم .
France
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خداییش بازنده و برنده معلومه لازم به توضیح نیست رو سفید و رو سیاهان خیلی وقته واسه ملت مشخص شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
برای من معلومه
خائنین و همراهان با دشمنان ایران اسلامی بازنده هستند ولی شما مشخص نکردی
طرفدار دشمنان غربی عبری عربی منافق وهابی بهایی همجنسگرا فاحشه هستی یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
برای ملتی که از فرهنگ و تمدن شعور دارند نه آنانکه شعورشان را از قسم خورده خود به عاریت گرفته اند و عروسک خیمه شب بازی دشمنان خود شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید فرصت اعتراض رو به مردم داد مگرنه یهو این طوری فوران میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
قطعا اعتراض با اغتشاش و آدم کشی فرق میمکنه!!!!!!! کسی که به جان و مال مردم آسیب میزنه معترض نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
فرصت اعتراض هست. والله این سلبریتی ها تا الان هر چی دل تنگشون خواسته گفتن
همچین میگید یهو فوران میکنه انگار اونی که واقعا معترض آدم میکشه نه عزیز من فقط یه حرام لقمه میتونه آدم بیگناه رو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
حال ندارند یا سواد ندارند که شکایت و اعتراض قانونی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مردم حامی و دوست دار هنرمندان مملکتشونن....برید تاریخو نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از طرف مردم حرف نزن
سیلیبریتی ها باید محاکمه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کدام هنرمند را میگی هنرمند بی سواد وطن فروش را مردم هیچوقت این نوع هنرمندان را دوست نداشتن مردم هنرمند مردمی ومیهن پرست را دوست دارند نه یه مشت تازه. بدوران رسیده مبتذل را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
عجب.... مردم طرفدار هنرمندای خائن و وطن فروشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خودتو قاطی مردم نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هنرمندی که عارش میاد بچش تو ایران به دنیا بیاد هنرمند نیست، یه بی رگه هر جائیه که با وزش باد این ور و اون ور میشه نمونشم زیاده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تو که تاریخ رو نگاه کردی!!!یا نفهمیدی یا خودتو به نفهمی زدی!فقط تاریخ دویست سال اخیر ایران رو مطالعه بکنی میفهمی که چطور افراد خائن باعث قحطی بزرگ شدن،باعث تاراج نفت مملکت و عدم صنعتی شدن کشور شدن،باعث جدایی خیلی از قسمت های خاک وطن شدن و... از کدوم تاریخ حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ما عاشق اشخاص ارزشی هستیم میزاکوچیک خان ستلرخان باقرخان شهید همت شهید باکری شهید هادی وحاج قاسم کسانی که ولایی زیستند ولایی از جان گذشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هنرمند وطن دوست نه وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هنرمند واقعی کسیست که در مواقع بحرانی ،مردم را به آرامش دعوت میکنه و به مردم آرامش میده نه اینکه بحران و آتش افروزی و خشونت را ترویج بکنه
مردم هنرمندان واقعی را دوست دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مردم فهیم کشور هیچ موقع طرفدار هنرمندهای داعشی صفت نبودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هنرمند ان شهدا بودند که با خون خود نقش آزادی ایران در مقابل دشمنان را در تاریخ به یادگار گذاشتند
نه عده ای خائن هنرمندنمای دون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بله دوست دار هنر مند نه وطن فروش داریم امثال مهران رجبی ، داریوش ارجمند ، محمد کاسبی ، جمشید مشایخی ، عنایت بخشی و .... که سرشان در کار خودشان بود و هست نه بلندگوی دشمنان کشور شوند برای منافع شخصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ببخشید کدوم هنر؟؟!!!!
ادا درآوردن شد هنر. ضمن اینکه هنر باید در خدمت مردم باشد نه برعلیه امنیت عمومی.اینها نون به نرخ روز خورند.مزدورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
شما نظر شخصی خودت را بفرمایید
لطفاً نقل قول از مردم ایران نفرمایید
چه بسیارند سلبریتی هنری و ورزشی بی سواد و بی بصیرت و مغرض و یا مکار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از طرف خودت حرف بزن ما هنرمند وطن فروش نمی خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۳:۴۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
شما اصلا حق نداری از طرف مردم حرف بزنی فقط از طرف خودت میتونی اظهارنظر کنی. کی نمایندت کردیم خبر نداریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هنرمند واقعی ،فرق داره با کسی که ادای هنر رو در میاره و در واقع وطن فروشی می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
شما این سلبریتی های غربگرا رو با امثال سعدی و حافظ و پروین اعتصامی مقایسه میکنید ؟! وا اسفا
اونها هنرشون بیانگر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بود این سلبریتی ها چی؟ هنرشون بیانگر فرهنگ غرب هست.
لطفا هنرمندان اصیل و در سطح این سلبریتی های خودباخته که همه کارهاشون فقط برای جذب طرفدار هست پایین نیارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کدام هنرمند ؟ آن هنرمندی که از این مردم و نظام به شهرت رسید و حالا بر ضد همه آنها اقدام می کند. نباشند همچین هنرمندان بی هنر و خائن و وطن فروشی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
هنرمند متعهد ربطی به اغتشاشگران پول پرست وطن فروش ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فردین و بهروز وثوق تو دلها ماندت ، یا شاه ظالم
عبرت بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از اصل سلبریتی بگوئید چه کسی آنها را سلبریتی کرد؟
صدا و سیما
رد پای صدا و سیما را میتوان در گول زدن مردم و خرید کالاهای بنجل ، فرهنگ مصرف گرایی و دیگر مسائل نا به هنجار دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بله متاسفانه بسیاری از برنامه های صدا و سیما به سبک برنامه های غربی ساخته میشه و حاصلش میشه همین هنرمندان غربگرا . حالا یه عده معترض هستن که چرا کامل کامل عین برنامه های غربی نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۱۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
با سیاست کاری ندارم
این سلبریتی اگه آدم درستی بودند چندبار ازدواج و طلاق نمی‌گرفتند
کسی که زندگی خودش درست نیست چرا باید الگو من باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ازدواج وطلاق مگر خلاف شرعه،دین جدید اومده ماخبر نداریم،لطف کنید کمی تتریخ اسلام را هم بخونید،توضیح المسائل هم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر سلبریتی ها و ورزشکاران خائن وطن آشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر نجومی بگیر و رانت و پارتی استخدام شده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تو نماینده وطنی ؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر کسی که جوانی ما رو با تحریم و ندانم کاری نابود کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر هرکسی که نمیخواد جمهوری اسلامی ایران سرپا باشه.
چه مسئول نالایق و نجومی بگیر،چه سلبریتی دوزاری بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جواب به ناشناس 10:08
باور کن بین همین سلبریتی های وطن فروش رانت و پارتی استخدام شده هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر جفتشون واقعا، هم رانت خواری و مسئولین فاسد در هر سطحی ، هم سلبریتی و ورزشکاران خائن و وطن فروش که آتش بیار معرکه شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بله ما هم می گوییم مرگ بر نجومی بگیر و رانت و پارتی استخدام شده ها و سلبریتهای خائن ابر نجومی بگیر و حامیان و دوستداران خائن ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
یلبریتیهای ایران مانند بعضی ورزشکاران بازنده در تمام شئون هستند نباید این افراد بی ارزش را بها داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
چون دین و اخلاق ندارند محو شده در فرهنگ مبتذل غرب هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
حقیقت محض رو گفتی واقعا بی دین و بی اخلاق و در نهایت بی ایمانی به سر می برند به هیچ چیز جز لذایذ دنیوی فکر نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تو معلوم میکنی که کی دین و اخلاق داره ؟؟؟ :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بعد شاکی هستن چرا این فرهنگ مبتذل در اینجا نباید پیاده بشه
فرهنگ پیروی دائم از هوای نفس
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۳۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
واقعا کل آدمهای کشته شده، کشته سازی هست؟از خدا نمی‌ترسید این قدر دروغ میگید،؟لطفا برید تحقیق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
وقتی فقط رسانه های معاند رو دنبال کنی معلومه همینو میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اینا چه میدونن خدا چیه که بخوان ازش بترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
منبع تحقیقت کجاست؟ رسانه های انگلیسی و آمریکایی و سعودی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
یقینا کشته شده های مدنظر شما تو خونه شان نبوده اند
Romania
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
پول مفت هارشون کرده
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۷:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کاملا حرفتون درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید نظام مالیاتی عادلانه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید تمام خسارتها تو کشور رو از این سلبرتیها و امثال اینها گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید هم مالیات بر درآمد درست و حسابی بدن هم بابت هر توییت و استوری که میزارن پاسخگو باشن. نفهمیدم و توبه میکنم هم قبول نیست جریمه نقدی سنگین تا دیگه از این غلط ها نکنن. هر کی ام میخواد باشه. تا عدالت اجرا نشه امنیت هم برقرار نمیشه.
مالیات نمیدن هر حرف مفتی و میزنن فالوور جمع میکنن
تهشم به خودمون دهن کجی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سابریدیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
سلبرتي ها هم مخ شان اجاره دادند و هم اكانت شان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۱۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اینقدر که به این جماعت بها دادید بدون که اینکه تعهد یا ارزشی داشته باشند که خودشونم باور کردن کسی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بلد
۰۸:۰۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
با تساهل و تسامح و فامیل بازی و پارتی بازی نمیشه حکومت کرد باید در برخورد با هنجار شکن قاطع برخورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
افررررررین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جدی
البته این نظر شماست
از نظر ملت مظلوم ایران ایشان آمدند در آغوش ملت و راه شون را از لشگر یزید جدا کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دمت گرم، یزید به این جماعت شرف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
چطور میشه باور کرد کسی که درآمد نجومی و تفریحات لاکچری و بریز و بپاش آنچنانی داره و خرج قر و فر ماهانش از حقوق چند کارگر بیشتره در کنار مردم مظلومه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کسانی که توسط آمریکا و اسرائیل و آل سعود و همه زورمداران عالم ساپورت مالی و تبلیغاتی و...... میشن بدون که خود یزیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بله باید حریمه بپردازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
لعنت خدا براین سابریتیهای بی وطن وخائنی که اتش بیار معرکه شدند حرامخواری این قماش شهوت پرست را به چه منجلابی کشانده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این همه استعداد درخشان در ایران برای بازیگری

اینا زودتر از این باید از دور خارج میشدن مثل کنه چسبیدن ب بازیگری دست بردار نیستن
پول توش هس ک کنه شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
لعنت بر سلبریتی نادان
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۰۷:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
وطن فروش ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
بیشتر مردم اصلا اینها را نمیشناسند حالا اگه برا خودشون تکونی میخورند و رسانه ها اسم در میکنند تازه خیلی میفهمن عه این دیگه کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید برای کلاس درس مدارس دوربین مدار بسته قرار دهند. مثل بسیاری از کشورهایی که کنترل و هدایت رفتار جامعه برایشان مهم است و از ناهنجاری جلوگیری می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ا ز همان اولش هم در افول بودند به زور اویزان مردم بودند
#سلبریتی درپیتی
#عشق خارج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مفت خورهای خائن بدرد نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر عربستان سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر مغزت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ناشناس 9:21 , مرگ بر وجود تو ای صهیونیست بی شرف . تف به همه چیزت .
Germany
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر نادان!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۲۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ برامریکا مرگ براسرائیل مرگ برضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از خداوند بزرگ و رحمان بخواهید نادانها و فریب خورده های دشمنان ملت و کشور را هدایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۸:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر قاتلان شهید سلیمانی و شهدای هسته ای. وای بر وجدان کثیف امثال تو09:21.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر نفاق
Netherlands
ناشناس
۰۵:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
در دروغ تجزیه طلب کجا بود تمام مردم ایران پس که اعتراض کردن تجزیه طلب هستن البته در کردستان و بلوچستان به خاطر قومیتی ومذهب ظلم بیشتری شده تبیعص بیشتر هست ماه همیشه پشت ابر نمی ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این همه سلاح قاچاق که توسط آمریکا و اسرائیل و سعودی وارد کشور میشه برای چیه؟.... جز برای تجزیه کشور
اینقدر ساده لوح نباشیم و فقط نوک دماغمون را نبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
دشمنان خودشان میگویند ما دنبال تجزیه ایران هستیم بعد توی ساده لوح یا خائن میگی دنبال تجزیه ایران نیستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اونهایی که اعتراض کردن تجزیه طلب نیستن
اونهایی که اسلحه به دست گرفتن و مردم و نیروهای امنیتی را کشتن تجزیه طلب هستن
برخی هم در دام اینها گرفتار میشوند
Netherlands
ناشناس
۰۵:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
در دروغ تجزیه طلب کجا بود تمام مردم ایران پس که اعتراض کردن تجزیه طلب هستن البته در کردستان و بلوچستان به خاطر قومیتی ومذهب ظلم بیشتری شده تبیعص بیشتر هست ماه همیشه پشت ابر نمی ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
البانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
آره تو راست میگی
آش انقد شور شد که خودشونم دارن میگن که من یه تجزیه طلبم بعد شمای وطن فروش تر از اونا میگین نه
Iran (Islamic Republic of)
m.d
۱۰:۵۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تو که تحت لواح پرچم فرانس چرت و پرت میگی یا مزد گرفتی یا دارای ریشه و خانواده نیستی ... ادامه را بعداً بهت میگم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
قطعا همه بدند شما خوبین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
نه تو خوبی مغز چوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
شک نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
قطعا خودی بهتر از بیگانه دشمن است و شما که این را به قطعیت درک کرده اید چرا ما و شما می کنید بفرمایید داخل دست خدا با جماعت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جواب همیشگی وقتی حرف حق میشنوید و جوابی ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این نیملیتریها از اعتماد مردم سوء استفاده کردن در هرمسئله ایی اتیش بیارمعرکه شدن وکور حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از کور دلان و کور خردان چه توقعی دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
در همون ماجرای سیل و زلزله هم اگر برای رضای خدا بوده مبارکشون باشه اگه برای جذب فالوور بوده که تکلیف معلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
خیلی عجیبه که یه عده به اصطلاع سلبریتی درباره هر موضوعی که تخصص ندارن اظهار نظر میکنن
از پزشکی و اجتماعی و فرهنگی تا سیاست و ...
تو رو خدا هر کس دررشته و تخصص خودش اظهار فضل بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
اونی که به دوران افول نزدیک شده شمایید البته افول نه شما سقوط کردید در قلب ومغز همه ی مردمه ایران ولی دیوار حاشاتون بلنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
درووود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
این که خودت و همفکرانت رو همه میدونی نشون میده چه نوع حکومتی دوست داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
ازطرف خودت حرف بزن من ازمردم عادی هستم وتاپای جان پای جمهوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
همیشه مزدورها و دنباله روهای آمریکا به زباله دان تاریخ میروند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
در مغز و قلب من همون سلبریتی های وطن فروش سقوط و افول کردن نه کسانی که حرف حق رو میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از طرف مردم ایران صحبت نکن .جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
از طرف مردم حرف نزن.کسی تو رو به نمایندگی انتخاب نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
طرف مردم بودن شرافت میخاد، کسی که صدای مظلومین باشد همیشه پیروز است، هم در این دنیا و هم در آخرت
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
طرف مردم بودند؟کاسبی مردم را بهم زدند موجب مرگ کلی جوان شدند امنیت جامعه را بهم زدند کار های دیگرشان بماند این ها طرف مردمند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
و کسی که کارهاش و فقط برای رضای خدا انجام میدهد نه برای جذب فالوور و پول بیشتر
آخرین اخبار