آئین تجلیل از بازنشستگان شهرداری انار برگزار شد

آئین تجلیل و تکریم از بازنشستگان شهرداری انار صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

صبح امروز در مراسمی که با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، خانواده بازنشستگان شهرداری  از زحمات بازنشستگان شهرداری به پاس سی سال خدمت با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در حاشیه این مراسم گفت: برای بنده در این نهاد خدمتی موجب افتخار و مباهات است که از مقام و منزلت همکاران بازنشسته تقدیر نمایم و بزرگترین سرمایه هر مجموعه نیروی انسانی است و بازنشتگان شهرداری انار نیز از بهترین سرمایه‌های شهرداری هستند.

وی جایگاه کنونی شهرداری انار را مرهون زحمات و تلاش‌های این عزیزان دانست وافزود: استفاده از تجارب این عزیزان الزامی است و امیدواریم در ادامه بتوانیم از تخصص و تجربه آن‌ها به خوبی بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در این مراسم از توجه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انار به بازنشستگان شهرداری تشکر نمود و گفت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که عمر خود را در راه کار و خدمت به مردم سپری کرده و امروز مخزن تجربه، خرد و آگاهی‌اند.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم، بازنشستگان، این گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص می‌توانند با بهره‌گیری مفید از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه می‌باشد، به ویژه شهرداری انار خدمات مفیدی را ارائه نمایند. از خداوند منان، توفیق و سر بلندی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سعادت و بهروزی ملت شریف ایران و خانواده شهرداری انار را مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.