یوسف مسلمی نیا؛

کلافگی اهالی روستای گچ بلند از کمبود امکانات رفاهی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی به کمبود امکانات رفاهی در روستای گچ بلند شهرستان بهمئی را کرد.

روستای گچ بلند از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی مشکلات این روستا و کمبود امکانات آن را با ما در میان گذاشته و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، من بعنوان دهیار روستای گچ بلند از شهرستان بهمئی مشکلات این روستا را از مسئولان درخواست رسیدگی دارم. این روستا بزرگترین روستای بهمئی است این روستا مشکل آب دارد و هر سه روز یکبار به مدت ۱۲ ساعت و تعدادی از خانوار‌ها هم به مدت سه ساعت آب دریافت می‌کنند. مشکل بعدی ما نبود اینترنت در این روستا است و آنتن دهی خوبی ندارد. روند کند اجرای طرح هادی در روستا باعث شده تا تعداد زیادی از کوچه‌ها و خیابان‌های این روستا به صورت خاکی باشد و جدول و آسفالت ندارد. پارک و فضای سبزی در این روستا وجود ندارد و تنها سالن ورزشی آن به صورت نیمه کاره رها شده است. نبود کتابخانه عمومی و کتابدار در این روستا برای اهالی مشکلاتی را به وجود آورده است خواهش می‌کنم مشکلات این روستا را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار