حمایت ۷۹۷ حامی از ۱۵۲ فرزند ایتام و محسنین در شال

رئیس کمیته امداد اداره شال گفت: طی هفت ماهه نخست سال جاری ۷۹۷ حامی از ۱۵۲ فرزند تحت حمایتشان با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی حمایت کردند.

علی بخشی رئیس کمیته امداد اداره شال بیان کرد: طی هفت ماهه نخست سال جاری ۷۹۷ حامی با اهدای بیش از ۳۵۸ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی از ۴۵ فرزند یتیم و ۱۰۷ فرزند محسنین حمایت کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه جمع آوری شده است که این رقم علاوه بر بیش از ۱۴۴ میلیون تومان صدقه جمع آوری شده از یک هزار و ۸۰۰ صندوق صدقات است.

رئیس کمیته امداد اداره شال اضافه کرد: طی هفت ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان در پنج مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که همه این کمک‌ها توسط مردم جمع اوری شده و توسط همان افراد برای نیازمندان صرف شده است.

وی اعلام کرد: در مجموع طی هفت ماهه نخست سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان کمک مردمی در شال جمع آوری شده است که همه این کمک‌ها در این منطقه برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

بخشی یادآورشد: اقشار مختلف مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را برای نیازمندان این منطقه از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۵*۸۸۷۷* به محرومان این منطقه اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار