جهاد اسلامی سفر هرتزوگ به منامه را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفر رئیس رژیم صهیونیستی به منامه را محکوم کرد و آن را خیانت به مردم فلسطین دانست.

طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر هرتزوگ به بحرین یا هر کشور اسلامی و عربی خنجری از پشت به ملت فلسطین و خیانت به مسئله نخست جهان اسلام و عرب است.

سلمی در ادامه تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند تا از طریق این سفر و کار‌هایی از این دست در رابطه با جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و افزایش قتل و کشتار فلسطینیان در کرانه باختری و قدس سرپوش بگذارد.

او در ادامه اعلام کرد که تمام ملت‌های اسلامی و عربی با عادی سازی روابط با اشغالگران مخالفند و مقابله با تلاش‌های این رژیم برای نفوذ در منطقه را جزء وظایف خود می‌دانند.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با وجود مخالفت‌ مردم بحرین، وارد منامه، پایتخت بحرین شد و پس از آن قرار است به امارات سفر کند.

این سفر در حالی انجام شد که مردم بحرین در اعتراض به سفر مقامات رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آنان دست به تظاهرات زدند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مامور تشکیل کابینه اسرائیل نیز امروز در گفتگو با یک شبکه آمریکایی مدعی شد که تفاهم نامه‌های صلح بیشتری را به امضا خواهد رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بحرین استانی از ایران بود و آن زمان سال 49 داعیه تجزیه داشتند و توسط محمد رضا با درخواست انگلیس خبیث و رای مجلس فرمایشی شاه از ایران جدا شد در واقع به انگلیس بخشیده شد و بدون اجازه مباشر آمریکا و انگلیس یعنی گاو شیرده سعودی حکام بحرین آب نمی‌خورند بنابر این غده ی انگلیسی در منطقه خود را به مرزهای ایران نزدیک می‌کند زیرا ایران از طریق مرزهای سوریه و لبنان و غزه به مرز فلسطین اشغالی نزدیک شده و رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارد از طریق آذربایجان و بحرین و امارات و اقلیم کردستان به مرزهای ما نزدیک شود
آخرین اخبار