اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال از تخصیص اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه توسعه اورژانس و تجهیز آزمایشگاه دانشکده علوم پزشکی خلخال خبر داد.

عمران خسروی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی خبر داد و گفت: دستگاه سی تی اسکن دوم این مرکز آموزشی که پیش از این خریداری شده بود با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حال راه اندازی است و از روز‌های آینده شاهد ارائه خدمات این تجهیزات جدید پزشکی به مراجعین خواهیم بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خلخال همچنین از راه‌اندازی مرکز بستری اطفال موسوم به پی آی سی یو و همچنین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و مرکز رشد در بیمارستان خلخال خبر داد و گفت: در سال جاری رشته جدید فناوری سلامت به جمع ۶ رشته درسی دانشکده علوم پزشکی اضافه شده و از بهمن‌ماه امسال ۱۵ دانشجو در این رشته مشغول به تحصیل خواهند شد.

خسروی افزود: راه اندازی دو رشته جدید علوم آزمایشگاهی و فوریت‌های پزشکی در دستور کار این دانشکده بوده که به همراه پذیرش ۱۵ نفر از دانشجویان مشغول در رشته پزشکی اجرایی خواهد شد.

او با تقدیر از تلاش نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس برای جذب اعتبارات حوزه سلامت این شهرستان افزود: با تلاش و پیگیری‌های نماینده خلخال ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه دانشکده علوم پزشکی تخصیص یافته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال یادآورشد: در ایام شیوع کرونا با تلاش و پیگیری شبانه روزی پرستاران بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان خلخال یک هزار و ۷۵۰ کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی خلخال تحت درمان قرار گرفتند و توانستیم با کمترین فوتی از کرونا عبور کنیم.

خسروی گفت: علاوه بر کسب رتبه برتر دانشکده علوم پزشکی خلخال در امر واکسیناسیون کرونا این دانشکده در اجرای طرح سنجش فشارخون نیز عنوان برتر کشور را از آن خود کرده است.

او همچنین گفت: دانشکده علوم پزشکی خلخال از دانشکده‌های موفق و برتر استان اردبیل در امر پرداخت معوقات پرستاران است به طوری که معوقات پرستاران در سال جاری در دو مرحله به آن‌ها پرداخته شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
بدلیل نبود درمانگاه تخصصی شبانه روزی ولو خصوصی و ازمایشگاه تخصصی طبی ولو خصوصی و مطب خصوص متخصص ارولوزی و کلیه به شدت در تنگنا هستند وهمه روزی در جاده های رشت واردبیل اسیر هستند لذا لطف کنید در این موارد هم یک حرکت جهادی داشته باشید
Germany
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
با سلام پذیرش دانشجوی 15 نفر رشته پزشکی منظور خود پزشکی است یا زیر مجموعه پزشکی است
آخرین اخبار