عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

جمهوری اسلامی ایران خاکریز اول جلوگیری از ورود مهاجران به اروپا است + فیلم

ابوترابی گفت: مدیریت جمعیت بزرگ مهاجران و مبارزه با گروه های ترانزیت مواد مخدر عازم به کشورهای اروپایی دو اقدام فعلی مهم ایران برای اروپاست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون اقدامات ایران در قبال مدیریت مسئله ورود مهاجران به کشور‌های اروپایی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز خاکریز اول جلوگیری از ورود مهاجرانی است که می‌خواهند راهی اروپا شوند و اگر مدیریت جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از ورود جمعیت بزرگ مهاجران به کشور‌های اروپایی نباشد این مهاجرین راهی قاره اروپا خواهند شد که این امر باعث بروز مشکلاتی برای این کشور‌ها خواهد شد.

به گفته ابوترابی جمهوری اسلامی ایران بار‌ها انتظار خود از سازمان‌های بین المللی  برای کمک در پرداخت  هزینه مدیریت مهاجران را اعلام کرده، اما سازمان‌های بین المللی هم اکنون مبالغی را به صورت قطره چکانی به ایران کمک می‌کنند که در برابر هزینه‌های جمهوری اسلامی ایران برای عدم گسیل مهاجران  به سمت اروپا نه قابل توجه و نه قابل بیان  است.  

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر سه هزار شهیدداده، اظهار داشت: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با گروه‌های مواد مخدری است که بازار و هدف اصلی آن اروپاست و در این زمینه بنابر آخرین گزارش‌ها   ۹۰ درصد از محموله‌های مواد مخدر تریاک و حدود ۸۰ درصد مواد مخدر صنعتی در جمهوری اسلامی ایران کشف می‌شود.

به گفته ابوترابی،  اما کشور‌های اروپایی باتوجه به سیاست‌های دوگانه خود حاضر نیستند تکالیف خود را انجام و هزینه‌های این اقدامات ایران را جبران کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
لطفا با همکاری ترکیه مرز رو باز کنید تا همه اتباع مثل ۵یا۶ سال پیش همه بروند اروپازندگی اینجا خیلی سخت شده است
آخرین اخبار