کسب ۲ مدال طلا و برنز قایقرانان گیلانی در مسابقات روئینگ آسیا

در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نازنین ملایی، امیر حسین محمود پور و ابوالفضل سطوتی از گیلان به ترتیب ۲ طلا و ۲ برنز گرفتند

در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند، نازنین ملایی قایقران گیلانی تیم ملی در روئینگ تک نفره سنگین وزن با زمان ۹ دقیقه و یک ثانیه و ۳۹۸ هزارم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت.
نازنین ملایی همچنین در رقابت روئینگ ۲ نفره سنگین وزن به همراه مهسا جاور نماینده دیگر کشورمان با زمان ۷ دقیقه و ۵۹ ثانیه و ۵۵۹ هزارم ثانیه بر سکوی نخست آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد.
اما در بخش مردان و در روئینگ تک نفره سنگین وزن امیر حسین محمود پور از گیلان با زمان ۸ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۷۶۵ هزارم ثانیه پس از نمایندگان هنگ کنگ و تایلند سوم و صاحب مدال برنز شد.
در روئینگ ۲ نفره مردان جوان ابوالفضل سطوتی دیگر قایقران گیلانی به همراه امیر رضا عبدالی از کشورمان با زمان ۷ دقیقه و ۱۶ ثانیه و ۱۵۹ هزارم ثانیه بعد از پاروزنان هند و هنگ کنگ به مقام سوم رسید و به مدال برنز دست یافت.
مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از ۹ آذر با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز ۱۲ آذر با برگزاری دور فینال مواد گروه اول، ادامه پیدا کرد.
ادامه رقابت‌های فینال فردا ۱۳ آذر ماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان در فینال ۴ ماده دیگر به مصاف رقیبان می‌روند.

برچسب ها: قایقرانان ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.