اختلال در سامانه دهک بندی یارانه گلایه شهروند خبرنگار ما شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از اختلال در سامانه دهک بندی یارانه‌ها خبر داد و خواستار رسیدگی مسئولان شد.

یکی از مزایای مهمی که دولت در اختیار افراد جامعه قرار داده است، یارانه است. با پرداخت یارانه آن‌ها می‌توانند با قیمت مناسب تری محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. پرداخت این تسهیلات به ویژه برای اقشار کم درآمد جامعه فرصت مناسبی را به وجود می‌آورد تا با رفاه بیشتری زندگی کنند. دولت به منظور یکسان سازی یارانه به افراد جامعه اقدام به دهک بندی یارانه کرد تا اقشار کم درآمد بتوانند مبلغ بالاتری یارانه دریافت کنند. اما برخی از افراد نسبت به دهک بندی یارانه‌ها گلایه دارند. آن‌ها مدتی است که برای ثبت گلایه خود به سامانه دهک بندی مراجعه می‌کنند با اختلال در این سامانه مواجه شدند و این موضوع آن‌ها را به شدت گلایه‌مند کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دست اندرکاران نزدیک به سه ماه است که سامانه اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها قفل شده و روزی نیست که مراجعه نکنیم و به مشکل برنخوریم خواهش می‌کنم این موضوع را به جد پیگیری کنید تا بخشی از مشکلات ما برطرف شود با تشکرازشما عزیزان

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۶:۴۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشید درخصوص موضوع اشاره شده رسیدگی بعمل آید .تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۰:۴۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
چرا یارانه ماه گذشته مرا از 400 ت به 300 کسر کردند ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
سلام درمورد یارانه افراد خانوار در سامانه رفاه ترتیبی بعمل آید تا توسط سامانه رفاه وسازمان هدف مندی ودهک بندی درزمینه تفکیک اعضای خانوار و فرزند که یارانه بگیر آنان هست و ازدواج نموده برابر سوابق ثبت احوال وکد ملی اقدام ووسع سنجی درمورد خانوار بعمل آید باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
سلام درخصوص موضوع دهک بندی بعضی خانوار اقشار جامعه وبازنشسته در دهک دهم قرار گرفته ودرسامانه رفاه هم بیان نموده با توجه به اینکه برخی اعضای خانواده همانند فرزند که یارانه بگیر آنها بوده و درحال حاضر متاهل گردیده برابر ود ملی ودارای شغل و مستقل و تفکیک وی میسر نشده ویا مجرد ودارای شغل که دروسع سنجی ودهک بندی به حساب سرپرست منظور گردیده لطفا دراین زمینه رسیدگی و توسط،سامانه رفاه موارد مد نظر قرار گیرد تشکر.
آخرین اخبار