تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای بارانداز‌های کشاورزی بناب

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای بارانداز‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به بحث سرمایه گذاری در شهرستان بناب گفت: خوشبختانه در حال حاضر چیزی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان بناب در حوزه‌های فولاد، کشاورزی و از آن مهمتر اتصال راه آهن جمهوری اسلامی ایران به شهرک صنعتی و سایر نقاط شهرستان شد.

وی افزود: علاوه بر این سرمایه گذاری‌ها اقدامات بسیار خوبی برای حفاظت از محیط زیست و منابع آبی انجام شد به طور مثال نیروگاه بناب و چند واحد صنعتی دیگر می‌بایست از پساب فاضلاب شهرستان بناب به عنوان منابع آبی خود استفاده کرده و برای خود تصفیه خانه احداث کنند و این اقدامات در حال انجام می‌باشد.

حجت الاسلام بنابی در پاسخ به بحث به کارگیری نیرو‌های بومی در صنایع شهرستان بناب و همچنین شبهات پروژه استخر تازه احداث شده در حاشیه مسجد کربلا گفت: برای به کارگیری نیرو‌های بومی اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و همچنین در مورد استخر جنب مسجد راه کربلا لازم به ذکر است که این مجتمع تفریحی متعلق به مردم بوده و تنها اراضی آن به صورت وقفی و با کمک منابع طبیعی و سرمایه گذاری مجتمع فولاد صنعت بناب در حال احداث است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بحث جهش مسکن و قوانین مربوطه توسط مجلس شورای اسلامی را یکی از مهمترین اقدامات این دوره از مجلس عنوان کرد و گفت: در همین راستا قوانین خوبی برای ساخت سالانه بیش از یک میلیون مسکن در کشور شده است که دولت می‌تواند از این اختیارات استفاده کند.

وی افزود: تعاونی مسکن پروژه ۴۴۲۷ واقع در شهرک ولیعصر (عج) که ۲۸۰ واحد در حال احداث می‌باشد با موافقت مدیر کل بنیاد مسکن کشور در سفر خود به این شهرستان پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان برای هر واحد تسهیلات با بازپرداخت ۲ درصد موافقت شد.

حجت الاسلام بنابی در ادامه با اشاره به وضعیت و مشکلات موجود در شهرک ولیعصر (عج) گفت: به دنبال این هستیم که شهرک ولیعصر را به صورت یک شهرک مستقل و با اعتبارات دولتی مستقل و به صورت هیئت مدیره‌ای تبدیل کنیم که قطعاً این کار باعث افزایش خدمات، رشد و جذب مردم بیشتر به منطقه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار