غبار محلی پدیده غالب مناطق مرکزی اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: غبار محلی پدیده غالب مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده است.

مینا معتمدی گفت: از امروز تا اواسط روز یکشنبه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و در بیشتر مناطق وزش باد ملایم و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به تداوم سکون نسبی هوا و نبود وزش باد در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان، انباشت آلاینده‌های جوی طی روز شنبه انتظار می‌رود که به تشدید آلودگی هوای این مناطق می‌انجامد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از اواخر روز یکشنبه با گذر موج ناپایدار در مناطق مرکزی افزایش ابر و در نواحی غربی و شمالی استان بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد سردتر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.