همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه در یزد برگزار می شود

همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه همزمان با ایام ولادت حضرت مهدی موعود (عج) در اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

رستگاری، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد گفت: همایش تعلیم و تربیت مهدوی با استقبال خوب مخاطبین همراه بود و ۱۸۰ مقاله دریافت و مقالات برتر شامل هشت مقاله به صورت ارائه شفاهی و ۷۰ مقاله در قالب پوستر در حاشیه همایش به نمایش گذاشته شد و مقالات برگزیده نیز در فصلنامه علمی پژوهشی انتظار موعود به چاپ رسید.

رستگاری افزود: همایش تربیت مهدوی که قرار است به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شود، دارای گرایش رسانه است و بهتر است صدا و سیما و حوزه هنری بسیار در این همایش فعال باشند. مسئولین دانشگاه می‌توانند با حضور در جلسه آتی شورای سیاستگذاری فعالیت‌های مهدوی استان درخواست‌های خود را با دستگاه‌های مختلف مطرح تا همکاری‌های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش انجام گیرد.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در دانشگاه‌ها، گفت: امسال دوره یاران موعود دانشجویی را پیش‌بینی کرده‌ایم و دوره رصد مخصوص اساتید دانشگاه است که در سال گذشته به صورت مجازی برای اساتید دانشگاه آزاد برگزار شد.

رستگاری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در دانشگاه‌ها به مسابقات کتابخوانی، نشست‌های دانشجویی ویژه پاسخگویی به شبهات دینی و مهدوی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار