عملکرد مسئولان در بهره‌برداری از اماکن تاریخی مطلوب نیست

استاندار البرز گفت: اقدام شایسته ای برای بهره برداری از اماکن تاریخی انجام نداده ایم.

عبداللهی استاندار البرز در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد  با اشاره به وضعیت تپه تاریخی آق تپه، گفت: بسیاری از کشورها به‌دنبال ایجاد تاریخ و اسطوره های خیالی برای هویت بخشی به خود هستند ولی متاسفانه ما علی‌رغم ظرفیت های فراوانی که در این زمینه داریم، اقدام شایسته ای برای بهره برداری از اماکن تاریخی انجام نداده ایم.

وی گفت:  محله های محروم استان، مشکلات انباشته شده از گذشته دارند ولی با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و اهتمامی که در قالب قرارگاه اجتماعی استان شکل گرفته است، درصدد حل مسائل هستیم.

عبداللهی گفت: حل بسیاری از موضوعات به زمانی منطقی نیاز دارند ولی این روند تا جای ممکن تسریع می شود تا مطالبات مردم تامین شود.

او می‌گوید: اقدام جدید مبنی بر اعطای انشعابات موقت به محله های محروم و ساخت و سازهای فاقد مجوز، گامی بزرگ برای کمک به محله ها و قشر کمتر برخوردار استان محسوب می شود.

استاندار البرز گفت: بر این اساس تمامی سکونتگاه ها به غیر از باغ ویلاهایی که در اراضی کشاورزی و باغی به صورت غیر مجاز ایجاد شده اند، از امکان انشعابات موقت برخوردار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار