مشکلات دریافت شارژ همراه اول به روایت شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار ما مشکلات خود را با ارسال پیامی از گرفتن شارژ همراه اول توصیف کرد.

در کشور ما اپراتور‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این اپراتور‌ها همراه اول است که کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. یکی از انواع گرفتن شارژ روش‌های خرید برای سیم کارت‌های همراه اول که به سرعت پیشرفت کرده و می‌توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم به شارژ گرفتن بصورت صورت مستقیم از طریق دستگاه‌های عابر بانک است.
اما این روزها، شهروند خبرنگار ما که برای دریافت شارژ به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کرده است علاوه بر اینکه نتوانسته شارژ را دریافت کند، پول از حسابش کسر شده و مدت سه روز است که پول به حسابش برگشت داده نشده است.


متن پیام شهروند خبرنگار
سلام چرا ما وقتی که از همراه اول از کارت خوان‌ها شارژ اعتباری به صورت مستقیم می‌گیریم علاوه بر اینکه شارژ نمی‌شود و پولمان به هدر می‌رود، دیگر به حسابمان برگشت داده نمی‌شود. با اینکه چندین بارها با پشتیبانی تهران تماس هم گرفتم، اما به نتیجه‌ای نرسیدم. الان ۳روز است پول را ندادند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
سلام.مخابرات سرویس های غیرحجمی اینترنتو داره جمع اوری میکنه.الان من ماهی100گیگ داخلی دارم با سرعت1مگ و مبلغ ماهی20هزار تومن.از ماه بعد قراره این جمع بشه و بشه ماهی 20گیگ داخلی و هزینه گرانتر.لطفا پیگیری کنید
آخرین اخبار