نصب بیش از هزار کیلومتر کابل خودنگهدار در گیلان

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید الگوی صحیح مصرف در جامعه نهادینه شود، نقش همراهی مردم در پایداری انرژی را بسیار موثر دانست.

دکتر اسدالله عباسی در دیدار آرش کُردی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با اشاره به لزوم توجه ویژه به اصلاح شبکه فرسوده برق و افزایش تولید برق در گیلان به دلیل شرایط اقلیمی و حادثه خیز بودن این استان، گفت: در یک سال گذشته، هزار و ۴۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار از ۷ هزار کیلومتر شبکه سیمی برق در گیلان با کابل خودنگهدار تعویض شده است.

استاندار گیلان

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) هم در این دیدار با قدردانی از نگاه جهادی استاندار گیلان در مدیریت مصرف برق، گفت: در شرایط کنونی، برای تامین، تولید و انتقال انرژی برق باید از مدیریت جهادی استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران

آرش کُردی با اشاره به تاکید استاندار گیلان مبنی بر توسعه صنعت برق، اصلاح شبکه فرسوده سیمی و افزایش ظرفیت تولید برق در استان، افزود: قدرسهم گیلان برای اجرای طرح‌های زیربنایی شرکت توانیر افزایش می‌یابد.

در این دیدار، محمدتقی مهدی زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق و بهمن داراب زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل برق منطقه‌ای استان گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه کاری خود نیز ارائه کردند.

استان گیلان حدود ۲۰ هزار کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.