استاندار همدان:

یک هزار میلیارد تومان به حوزه نفت و گاز استان همدان تخصیص داده شد

استاندار همدان گفت: از مهم‌ترین اولویت‌های مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: در جلسه بررسی طرح‌های سفر رئیس جمهور به استان همدان با محوریت طرح‌های حوزه وزارت نفت گفت: طرح‌های سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان به خوبی پیگیری می‌شود و در حوزه جذب اعتبارات سفر، همدان جایگاه مناسبی در بین استان‌های کشور دارد.

او گفت: نزدیک به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان، برای اجرا و تکمیل طرح‌های حوزه وزارت نفت تعیین تکلیف شد.

به گفته استاندار همدان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد است که پیگیر آن هستیم.

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به اعتباراتی که در حوزه نفت و گاز استان در نظر گرفته شده است، خط انتقال گاز ۴۰۰ پوندی منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین، اجرا خواهد شد.

او گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به زودی اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح‌های حوزه وزارت نفت، به استان تخصیص داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار