ایجاد نشاط برای پرستاران باید مدنظر باشد

فرماندار شوشتر گفت: تولید نشاط برای پرستاران باید مدنظر مدیران مربوطه باشد تا این قشر مهم بتوانند با توان روحی و جسمی مناسبی هم خانواده خود را اداره کنند و هم در محیط کارشان موفق عمل نمایند. این مسئله مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی نیز بوده و باید به آن توجه کرد.

 حجت‌اله دهدشتی گفت: پرستاری صرفاً با عشق، علاقه، نیت خالصانه و با بهره‌گیری از خصوصیات حسنه قابل انجام است. تلفیق همه این خوبی‌ها هم در وجود یک فرد و نام گذاری این روز در روز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) فرخنده انتخابی است که عظمت این خدمت را یادآور می‌سازد.

او می‌گوید: گرچه کرونا مظهر بسیار برجسته برای فداکاری قشر پرستار بود، اما بنده تاکید دارم نباید این فداکاری‌ها را تنها در مقابله با کووید۱۹ خلاصه کرد، بلکه در تمام طول سال و همه روزه پرستاران و کادر درمان درگیر مراقبت‌ها و زحمات مختلفی هستند.

به گفته او جامعه هدف این قشر، دردمندند و برای بیمار و اطرافیانش خلاصی از آن درد اهمیت دارد که موجب می‌شود شاید در شرایط سختی با کادر درمان مواجه شده و رفتار‌های متفاوتی هم داشته باشد و این بر مسئولیت پرستاران می‌افزاید.

دهدشتی گفت: دولت سیزدهم پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین بنا به دغدغه مندی که نسبت به همه اقشار دارد، موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری را الحمدالله در دستور کار خود قرار داد که این حرکت بزرگ و مثبتی است. ما هم در شهرستان به سهم خود آمادگی شنیدن و پیگیری مشکلات این قشر ارزشمند را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.