اننتقاد از ارائه نکردن خدمات شرکت های سیرجانی

فرماندار ویژه سیرجان از برخی مدیران شرکت‌ها بدلیل عدم ارائه خدمات در شهرستان انتقاد کرد.

فرمانداری سیرجان میزبان نشست شورای اداری با حضور امام جمعه موقت، فرماندار ویژه سیرجان، شهردار و رئیس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بود.

حجة الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه موقت شهرستان سیرجان با یادآوری خدمت مسئولان به جامعه به عنوان وظیفه گفت:بهترین عمل صالح برای مسئولان این است که خدمت و وظایفشان را درست انجام دهند به گونه‌ای که آبروی نظام و همچنین شهدا و امام زمان انتظار دارند باشند.

علی بیگلری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سیرجان در این جلسه گفت:اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قالب ۱۳۵۰ واحد مسکونی در میدان شورا، حدود ۲هزار واحد در اراضی ۱۲۰ هکتاری و تعدادی هم در بلوار غدیر مکی آباد توسط بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی موجب تحول در تامین مسکن اقشار مختلف خواهد شد.

او افزود:  ادارات آب، برق و گاز باید پیگیر تامین زیرساخت‌ها و تامین هزینه پروژه‌ها از استان شوند.

او با اشاره به موضوع دانشکده علوم پزشکی خواستار تکمیل درمانگاه همامهر و در تامین زمینی  برای احداث دانشکده علوم پزشکی شد.

سید رحیم رضوی معاون سیاسی امنیتی فرماندار هم در این نشست، خواستار جدیت در بحث خود ایمنی ادارات و نهاد‌های شهرستان شد و در رابطه با رصد فضای مجازی گفت:بایستی روابط عمومی ادارات پاسخگو باشند و این پاسخگویی مانع از بسیاری از تنش‌ها می‌شود.

علی یعقوبی فرماندار ویژه شهرستان نیز با بیان اینکه جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشور‌ها به شمار می‌رود، گفت:تاکید مستمر رهبر معظم انقلاب به مساله مهم جمعیت و رشد جمعیت، نشانه جدی بودن این بخش است که همه دستگاه‌ها با هوشیاری و برنامه ریزی به سمت استفاده از ظرفیت‌ها و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت حرکت کنند.

یعقوبی از رصد و ارزیابی مدیران شهرستان طی شش ماه گذشته خبر داد و افزود: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران تکریم ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است، که انتظار می‌رود کلیه مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در مقابل درخواست‌ها و مطالبات مردم در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشند.

فرماندار ویژه شهرستان در رابطه با اتفاقات اخیر کشور ابتدا از مردم شهرستان بابت بصیرت و شناخت زود به هنگام مسیر انحرافی و وارد نشدن به آن تشکر کرد و سپس از نیرو‌های نظامی و انتظامی و اتاق اصناف قدر دانی کرد.

او ضمن اعلام نارضایتی از مدیران برخی شرکت‌ها که در مواقع ضروری به بهانه‌های مختلف از جمله در دسترس نبودن مدیر عامل خصوصا به علت مسافرت خارج از کشور مدیر، شرکت از ارائه خدمات طفره می‌رود و همچنین از مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر و گهرزمین بدلیل انجام مسئولیت‌های اجتماعی و هماهنگی و تعامل با مجموعه شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار سیرجان در این نشست در خصوص نارضایتی مردم از قیمت‌های برخی از کالا‌ها و تفاوت آن با شهر‌های همجوار گلایه کرد و افزود: یک بار دیگر نیاز است بررسی شود تا ببینیم خلا عملیاتی در کجاست که این تفاوت قیمت‌ها صورت گرفته و پس از آن از ظرفیت بسیج در کنترل قیمت‌ها کمک گرفته شود.

برچسب ها: شرکت ها ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار