برگزاری دو نمایشگاه ویژه زوج‌های جوان و خانواده ها

نخستین نمایشگاه ازدواج آسان و سومین نمایشگاه فرش ماشینی در شیراز آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: اولین نمایشگاه ازدواج آسان به همراه سومین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کفپوش، کالای خواب و پرده از امروز نهم آذر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپا خواهد بود.

علی فرهادی گفت: نمایشگاه ازدواج آسان تلفیقی از نمایشگاه‌های لوازم خانگی و جهیزیه است؛ با این تفاوت که نمایشگاه تخصصی نیست و بیشتر مشارکت کنندگان فروش مستقیم خواهند داشت.

او با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها در سه سالن حافظ، سرو و بهار با متراژی افزون بر ۱۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت کنندگانی از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، زنجان، یزد، همدان و مازندران در عناوین نمایشگاهی این هفته حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: حدود ۷۰ شرکت کننده که برخی از آن‌ها برند‌های مطرحی در حوزه‌های فرش ماشینی، تابلو فرش، لوازم خانگی و سایر حوزه‌های مرتبط هستند، آخرین فناوری‌های این حوزه را به معرض دید عموم خواهند گذاشت.

او گفت: در این نمایشگاه‌ها زمینه حضور موسسات و بانک‌های عامل مهیا شده است تا بازدیدکنندگانی که قصد خریداری لوازم خانگی یا سایر ملزومات خانگی را داند، از تسهیلات کم سود بهره‌مند شوند.

فرهادی گفت: ساعت بازدید این نمایشگاه‌ها برای علاقه مندان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار