لزوم ساماندهی گلزار شهدای زرند

فرماندار زرند در جلسه ستاد ساماندهی گلزار‌های شهدا شهرستان زرند بر تعامل دستگاه‌ها برای ساماندهی گلزار‌های شهدا تاکید کرد.

جلسه ستاد ساماندهی گلزار‌های شهدای شهرستان به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضای این ستاد با موضوع بررسی آخرین وضعیت گلزار‌های شهدای سطح شهرستان و ساماندهی آن‌ها برگزار شد.

فرماندار زرند در این جلسه با بیان اینکه وجود مشکلات ساماندهی گلزار‌های شهدا بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی باعث شرمندگی است تصریح کرد: مسئولان امر موظف هستند در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع کاستی‌ها اقدام کنند.

حسینی نژاد با اشاره به احترام ویژه کشور‌های مختلف به قربانیان جنگ‌ها برای دفاع از وطن و ساخت آرامگاه‌های مجلل برای آنان ضمن تاکید بر اینکه در راستای ساماندهی گلزار‌های شهدا باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند، اظهارکرد: همه آرامش و آسایش کنونی مملکت مرهون ایثارگری‌ها و خون پاک شهدا است و ما نیز باید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های آنان و ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا کوتاهی نکنیم.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت معادن و کارخانجات جهت ساماندهی گلزار‌های شهدا در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های بهسازی و ساماندهی گلزار‌های شهیدان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است و در قالب مصوبه‌های کارگروه‌های تخصصی پیگیری و اجرایی خواهد شد، تاکید کرد: این ساماندهی امسال باید با جدیت و سرعت بیشتری صورت گیرد.

او همچنین همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را در زمینه بهسازی گلزار‌های شهدا ضروری دانست و گفت: امیدواریم با ساماندهی مناسب و شایسته گلزار‌های شهیدان، گام موثری را در جهت تکریم مقام شهیدان و ارج نهادن به ارزش‌ها برداریم.

حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند نیز در این نشست گفت: ۶۳ گلزار شهدا در شهرستان وجود دارد که ۴۸ گلزار تاکنون ساماندهی شده و جهت ساماندهی مابقی نیازمند اعتبار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار