فاطمه موحدی؛

هدیه ویژه پرستار بیمارستان کوثر برای همکارانش + فیلم

شعرخوانی به مناسبت روز پرستار توسط یک پرستار در بیمارستان کوثر شهرستان ارومیه سوژه شهروند خبرنگار ما شد.

پرستاری یکی از شغل‌های مهم در هر جامعه‌ای است و تاثیر مهمی در حفظ سلامت بیماران دارند و برای بهبود سلامتی آن‌ها تلاش بسیاری می‌کنند بنابراین جایگاه این افراد بسیار ارزشمند و بزرگ است. به همین دلیل نامگذاری روز پرستار بهانه‌ای برای تقدیر از زحمات آن‌ها است.
روز پرستار مصادف با ولادت حضرت زینب (س) است. حضرت زینب (س) در طول عمر خود پرستار پدر، برادران و برخی از برادرزادگان بزرگوارشان بودند و ایام بیماری از آنان مراقبت می‌کردند. بعد از حادثه عاشورا علاوه بر نگهداری از نهضت حسینی، پرستار برادرزاده بیمار خود امام سجاد (ع) و بازماندگان و مجروحان کربلا را نیز برعهده داشت. به همین دلیل حضرت زینب کبری (س) را نماد یک پرستار واقعی می‌دانند و به پاس قدردانی از زحمات قشر زحمتکش پرستاران و تجلیل از مقام و شخصیت والای حضرت زینب (س) روز ولادت ایشان را به نام روز پرستار نامگذاری کرده اند.

معصومه رضازاده به عنوان یک پرستار در بیمارستان کوثر شهرستان ارومیه فعالیت دارد که با شعرخوانی به مناسبت این روز از پرستاران قدردانی کرد و با ارائه این هدیه ویژه روز پرستار را به همکارانش تبریک گفت.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: فاطمه موحدی - ارومیه


بیشتر بخوانید:

قدردانی از کادر درمان بیمارستان شهیدبهشتی در «قروه» + تصاویر


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
سلام خانم پرستار
خوش بحال تو و شغل و صبوری و مهربانی ات.امیدوارم در پناه خدا سربلند و سعادتمند باشید.و به آرزوی بزرگ وپر ارزش تان برسید.برای من و دوستانم دعاکنید.ما نیز آرزویی چون شما داریم.البته در سنگری دیگر. "آمین"
آخرین اخبار