زیباسازی بازار امام اهواز؛ طرحی که نیمه کاره رها شد

بازار امام اهواز یکی از بازار‌های قدیمی و خاطره انگیز برای بسیاری از مردم است که از سال ۹۷ قرار بود طرح زیباسازی آن اجرا شود، اما متوقف شد.

سید محسن موسوی‌زاده در این خصوص گفت: اواخر سال ۹۷ طرح زیباسازی خیابان امام غربی در دستور کار قرار گرفت تا در ۳ فاز، اجرا شود و به بهره‌برداری برسد.

در قالب این طرح قرار بود ایجاد و یا ترمیم سایبان، کف پوش‌گذاری، عایق‌بندی، نوسازی و رنگ‌آمیزی بدنه‌های خیابان امام، نصب تجهیزات مختلف مه‌پاش، نورپردازی، سیستم‌های صوتی و تصویری و دوربین‌های مداربسته انجام شود.

در اواخر سال ۹۷ نیز قرارداد بازسازی سقف، جداره‌ها و کف خیابان امام خمینی غربی منعقد و کار بازسازی آن از جمله سقف و بدنه آغاز شد.

به گفته آقای موسوی زاده با توجه به سختی کار این طرح و مشکلاتی که از سوی ادارات آب، برق و تلفن وجود داشت و محدودیت ساعات کار به علت تردد و فعالیت کسبه و همچنین تصرف قسمت‌های متعددی از سقف رواق، وجود کولر و تاسیسات، تا اواخر سال ۹۸ تقریبا ۵۰ درصد کار انجام شد، اما بعد از آن به علت افزایش ناگهانی قیمت‌ها و مشکلات پرداخت منابع اعتباری از سوی شهرداری، پیمانکار از ادامه کار منصرف شد و قرارداد خاتمه پیدا کرد.

این عضو شورای شهر اهواز ادامه داد که مجددا مناقصه برای تکمیل پروژه برگزار و پیمانکار جدید انتخاب شد، اما باز هم کار شروع نشد و پیمانکار دوم نیز بدون انجام کار و پیشرفت فیزیکی، قراداد را خاتمه داد و تاکنون نیز اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.