برگزاری همایش منابع طبیعی و توسعه پایدار در اسفندماه امسال

دانشگاه شهرکرد میزبان سومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار زاگرس است.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: سومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرس اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش فرصت بسیار خوبی است تا بتوان حوزه‌های مختلف به ویژه اقشار مردم و جوانان را نسبت به منابع طبیعی حساس و دغدغه‌مند کرد تا با افزایش دانش و آگاهی در سطح جامعه، اقدامات موثرتری در این حوزه انجام داد.


بیشتر بخوانید


پیرعلی اضافه کرد: با هم‌افزایی و همکاری ادارات و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه شهرکرد، می‌توان گام‌های موثری در جهت توسعه پایدار منابع طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری، زاگرس و کشور برداشت.

وی ادامه داد: آمایش سرزمین، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع طبیعی زاگرس؛ حفاظت، خدمات اکوسیستمی و تنوع زیستی (ژن، گونه، اکوسیستم‌های خشکی و آبی) زاگرس؛ بحران ها، مخاطرات و آسیب پذیری منابع‌طبیعی و محیط‌زیست زاگرس؛ فرهنگ، مسائل اجتماعی، دانش بومی و جامعه شناسی زیست محیطی زاگرس؛ معیشت، کارآفرینی، بهره‌وری و اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست زاگرس؛ آموزش، پ‍ژوهش، ترویج و کنشگری در منابع طبیعی زاگرس از محور‌های سومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار