آسمان کرمانشاه بارانی می شود

پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که استان کرمانشاه در روز‌های آینده با کاهش دما و آسمانی بارانی روبه رو خواهد شد.

فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان تا اواسط وقت فردا قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر خواهد بود.

فیروز دولتشاهی» افزود: به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار از اواخر وقت فردا تا اوایل روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته، ضمن افزایش نسبی دمای شبانه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط ناپایدار در روز چهارشنبه و در منطقه اورامانات و نیمه شرقی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، گفت: متوسط دمای هوا از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، روندی رو به کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه عنوان کرد: کاهش دما، بخصوص در روز‌های پنجشنبه و جمعه و در مناطق سردسیر و معتدل، شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی فراهم خواهد کرد.

به گفته دولتشاهی میزان بارش‌های استان کرمانشاه از ابتدای پاییز نسبت به میانگین بلند مدت کاهش داشته است و برای جبران بارش‌ها باید منتظر بارش‌های فصل زمستان باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.