کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر در کاشان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۷ متهم در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان خبر داد.

سردار"محمد رضا هاشمی فر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر توسط افرادی با یک دستگاه کامیون و ۴ دستگاه خودرو سواری پژو در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مرجع قضائی چند اکیپ از مأموران آن فرماندهی به محور اعلامی اعزام شدند که با هوشیاری و درایت، خودرو‌های موصوف را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن‌ها شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که در بازرسی از خودرو‌های مذکور ۱۵۰ کیلو تریاک و ۱۵۰ کیلو هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد تصریح کرد: در این رابطه ۷ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر و کسانی که به هر نحو بخواهند باعث ایجاد ناامنی و اخلال در جامعه و به تباهی کشاندن جوانان شوند بدانند پلیس با قاطعیت در برابر آن‌ها ایستاده و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها را نخواهد داد ضمن این که از شهروندان نیز می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
300کیلو چه راحت میاد میره تولید میشه خب اینجور چطور می شه انتظار داشت سلاح تو دست هر اراذل و اوباش و اغتشاش گر نباشه