ادامه نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی؛

رئیسی از وزارت علوم بازدید کرد

رئیس‌جمهور صبح امروز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری بازدید و با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز به وزارت علوم تحقیقات و فناوری رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این وزارتخانه، با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

در این نظارت ستادی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن همراهی با رئیس جمهور، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارایه کرد.

پیش از این، آیت الله رئیسی در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همچنین بانک مرکزی، وزارت آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بازدید کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی لطفا ما نیروهای شرکتی دانشگاه ها را رسمی کنید
بخدا اندازه چند نفر کار میکنیم
اما نه امنیت شغلی داریم نه حقوق کافی
France
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی توراخدا رو همون صندلیت بشین و یه فکری به حال وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بکن، خبرداری بعد از به اصطلاح جراحی اقتصادیتون خیلی از جامعه حقوق بگیر بیشتر از قبل شرمنده زن و بچه خود شده اند، این سفرهای های شما غیر از تحمیل هزینه های سرسام آور به استانها کمکی به اقتصاد و....مردم نخواهدکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
سلام آقای رئیسی .با آرزوی سلامتی برای مسؤلان.
میشه ماشین و خانه با پرداخت مالی کارمندان و بازنشستگان قابل خریدسفارش باشد . هر جوانان باید یک خانه و ماشین خریدسفارش داشته باشد. باورتان است که وقتی با شرکتی برای خرید تماس گرفته می‌شود یک روند اشتباه شرکتی برای ثبت نام و خرید وجود دارد. معمولا روال خرید ماشین ثبت سفارش و تحویل در همان لحظه است. چرا این مشکلات را همان لحظه های اول قبولی در انتخاب درست نشد.
آیا امکان دارد که از اختیارات مسؤلان اصلاح این مشکلات نباشد؟
آخرین اخبار