آئین افتتاحیه المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در رفسنجان

آئین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی رفسنجان به همت باشگاه ورزشی شهرداری با حضور بیش از هزار رزمی کار و صد مربی برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در این آئین، وجود ستاره‌ها و استعداد‌های ارزشمند ورزشی در این شهرستان را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: ۴۰ هیئت ورزشی در رفسنجان وجود دارد که نشان می‌دهد استعداد‌های بسیار مطلوبی در عرصه ورزش این شهرستان وجود دارد که نیازمند ایجاد باشگاه‌های ورزشی بیشتری هستیم.

آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در رفسنجان

حسین رضایی افزود: وجود باشگاه‌های ورزشی شهرداری و فرهنگی ورزشی صنعت مس در شهرستان رفسنجان ناکافی است و برای رسیدن به اوج شکوفایی در عرصه ورزشی نیاز اساسی به توسعه در این بخش احساس می‌شود که باید مسئولین شهرستان در این باره برنامه ریزی‌های اساسی را تدوین و اجرا کنند.

آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در رفسنجان

او تصریح کرد: البته در این زمینه دهکده ورزشی در رفسنجان ایجاد خواهد شد که زمینی هم برای این طرح در نظر گرفته شده است تا در سال‌های آینده استعداد‌های ورزشی در قالب تیم‌های مختلف گرد هم آیند و پرورش یابند تا در رقابت‌های ملی و بین المللی مایه درخشش و افتخارآفرینی رفسنجان شوند.

آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در رفسنجان

آئین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی با اجرای هنر‌های رزمی رشته‌های پنچاک سیلات، کاراته، تکواندو، جودو، ووشو، نینجا و کونگ فو توآ در سالن ۹دی این شهرستان همراه بود.

آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در رفسنجان

قرار است، رزمی کاران رفسنجانی به مدت بیست و یک روز در آذر ماه ۱۴۰۱ با یکدیگر به رقابت بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.