برترین‌های مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور در بوشهر معرفی شدند

تبم‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی بزرگداشت یاد و خاطره شهید نادر مهدوی (شهید نبرد مستقیم با آمریکا) کسب کردند.

این رقابت‌ها با حضور ۲۷۴ جودوکار از ۲۹ استان کشور روز‌های پنجشنبه و جمعه به مدت ۲ روز به میزبانی سالن ۲ هزار نفری فجر بوشهر برگزار شد.

در این مسابقات تیم خراسان رضوی با کسب یک مدال طلا، چهار مدال نقره و یک مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کرد و رتبه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب به استان‌های تهران و اصفهان رسید.

مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور در هشت وزن برگزار شد که برترین‌‎های این وزن‌‎ها علاوه بر کسب مدال، جواز حضور در تیم ملی جودو جوانان را دریافت می‌کنند.

رئیس هیات جودو استان بوشهر گفت: برگزاری چنین رویداد‌هایی فرصتی ارزشمند برای میدان دیدن بیشتر جودوکاران هم استانی است تا بتوانند با تجربه اندوزی لازم را برای حضور قدرتمند در رقابت‎‌های آتی را داشته باشند.

یاسر جمالی افزود: بوشهری‌ها استقبال بسیار خوبی از رشته جودو دارند به نحوی که این رشته اکنون در هشت شهرستان از ۱۰ شهرستان این استان فعال است.

وی یادآور شد: همچنین استان بوشهر با وجود زیرساخت مناسب از شرایط لازم برای میزبانی رویداد‌های کشوری و اردو‌های تیم ملی در رده‌های سنی مختلف برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.