رسیدگی به مشکلات مردم در هفته بسیج درمساجد

فرماندار کوهبنان گفت: هماهنگی، همکاری، جهادی، فی سبیل الله بودن از مهمترین ویژگی‌های بسیجیان است.

همزمان با پنجم آذرماه مجید توکلی فرماندار کوهبنان در جمع مسئولین و دانش آموزان بسیجی کوهبنان گفت: تاسیس بسیج به فرمان‌بنیانگذار کبیر انقلاب اعجازی در ایران و جهان بود و برکات زیادی به همراه داشت که نمونه بارز آن را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

او افزود: هماهنگی، همکاری، جهادی، فی سبیل الله بودن از مهمترین ویژگی‌های بسیجیان است که همواره در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار مردم هستند.

فرماندار کوهبنان گفت: بسیج عامل عزت و اقتدار ملی است در حالی که معاندین و دشمنان تمام حملات را به کشور ما دارند آنان می‌دانند که ایران اسلامی اقتدار، قدرت وصف ناشدنی و بسیجیان دلاور و قهرمان، سپاه مقتدر و نیروی انتظامی جان برکف دارد.

او تصریح کرد: قدرت ما قدرت مستضعفین و محرومین هست که به کسی زور نمی‌گوید در حالی که با تمام قوت و قدرت در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی خواهد کرد.

توکلی ادامه داد: در هفته بسیج شاهد حضور مسئولین ادارات در مساجد و در جمع مردم شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد، دهستان‌ها و روستا‌ها بودیم تا به توصیه مقام معظم رهبری خواسته‌ها و‌مشکلات مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و حل و فصل شود.

او تاکید کرد: تلاش کنیم با قران رشد کنیم در کنار قرائت قران در آیات نورانی قران کریم تدبر کنیم، چون بسیجیان همواره در نشر فرهنگ قرانی پیش قدم هستند.

فرماندار کوهبنان افزود: حلقه‌های صالحین در سال ۸۷ شکل گرفت در حال حاضر حلقه‌های صالحین در اکثر مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و پایگاه‌های مقاومت شکل گرفته که مباحث بصیرتی، تربیتی، مذهبی و مشاوره‌ای و... در این حلقه‌ها بیان می‌شود.

برچسب ها: بسیجیان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار