لحظه به لحظه با جام جهانی بیست و دوم

جام جهانی ۲۰۲۲؛ تیم ملی قطر یک - تیم ملی سنگال ۳/ خداحافظی زودهنگام میزبان با مسابقات

تیم فوتبال قطر در دومین دیدارش در جام جهانی هم با نتیجه سه بر یک مقابل سنگال باخت .

تیم‌های فوتبال قطر و سنگال در یک بازی از گروه A جام جهانی قطر از ساعت ۱۶:۳۰ به میدان رفتند که سنگال با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

ترکیب تیم ملی قطر 

مشعل برشم، عبدالکریم حسن، پدرو میگل، اسماعیل محمد، همام الامین، کریم بوضیاف، عاصم مادبو، بوعالم خوخی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و المعز علی.

ترکیب تیم ملی سنگال 

ادوارد مندی، یوسف سابالی، کالیدو کولیبالی، عبدو دیالو، اسماعیل جیکوبز، نامپالیس مندی، ادریسا گانه گی، کرپین دیاتا، اسماعیلا سار، فامارا دیه‌دیو و بولایه دیا

شرح گل:


سنگال ۱ - قطر ۰: دقیقه ۴۱:
قطر توانسته بود تا اواخر نیمه سنگال را به خوبی کنترل کند، اما یک اشتباه فردی از بوعلام خوخی در تخمین محل فرود توپ باعث شد او به زمین بیفتد و ارسال دیاتا بعد از برخورد با او جلوی پای بولایه دیا قرار گیرد و او هم با یک ضربه دقیق اولین گل برشام دروازه بان قطر را در جام‌جهانی به او هدیه دهد.

گل سنگال به قطر

قطر ۰ - سنگال ۲ دقیقه ۴۸:

شیر‌ها یک ضربه کرنر تمرین شده را روی تیر نزدیک ارسال کردند و دیدیو با یک شیرجه و چرخش سر خوب توپ را به تور رساند. ضربه کرنر جیکوبز این بار دقیقا روی نقطه‌ای فرود آمد که فامارا دیدیو انتظار آن را می‌کشید و او با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه برشام را برای بار دوم باز کرد.

گل دوم سنگال به قطر

قطر ۱ - سنگال ۲دقیقه ۷۸:
ارسال دقیق و خوب از اسماعیل محمد مدافع قطر در میانه‌های محوطه سنگال فرود آمد و محمد مونتاری توپ را به تور رساند. بازیکن تعویضی تنها چهار دقیقه بعد از ورود به زمین پاسخ اعتماد مربی را داد و توپ را وارد دروازه سنگال کرد تا اولین گل قطر در تاریخ جام جهانی به وسیله یک بازیکن تعویضی به ثمر برسد.

گل اول قطر به سنگال


قطر ۱ - سنگال ۳:دقیقه ۸۴:
سنگال با تعویض‌های به موقع باز هم روند بازی را تغییر داد و بازیکنان این تیم از زیر فشار خارج شدند. این بار ایلمان اندیایه از جناح راست محوطه قطر توپی را به نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرستاد و دیگر بازیکن تعویضی بامبا دینگ با یک ضربه پای راست دقیق خیال سنگال را راحت کرد.

گل سوم سنگال به قطر

با این نتیجه قطری ها که هزینه سرسام آوری برای برگزاری جام جهانی انجام دادند، در نخستین حضورشان در این رقابتها، با دو شکست پیاپی حذفی زودهنگام از رقابتها داشتند.

سنگال هم با سه امتیازی شد و پیش از برگزاری مسابقه هلند و اکوادور، هم امتیاز با این دو تیم در جدول در رتبه سوم جای دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار