دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

دشمنان از اقتدار نظام هراس دارند

محمود الله‌ مرادی گفت: دشمنان از اقتدار نظام هراس دارند و با گفتن صحبت‌هایی از قبیل کشتار مردم کُرد نظام را هدف قرار داده که بتوانند آن را به نابودی بکشانند

محمود الله‌مرادی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر ادارات کردستان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به اهمیت وجود بسیجیان در جامعه، اظهار کرد: همه دست اندرکان نظام باید بسیجیان را باید به عنوان یک ارزش مورد توجه قرار دهند چرا که اگر مسوولان از جامعه بسیجیان غافل شوند در آتش دوزخ خواهند سوخت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: با توجه به شرایط ناآرامی که در کشور وجود دارد، توجه کنیم که در یک جنگ ترکیبی همه جانبه هستیم لذا فقط به قشر خاصی از جامعه مربوط نیست و دشمن تلاش می‌کند در همه جا نفوذ کنند و شماری از افراد خودباخته جامعه را با خود همراه سازند.

او افزود: تعصبات خانوادگی و فردی نباید مانع ایجاد دیدگاه‌ها شود انقلاب ما انقلاب ارزش‌هاست و در مسیر حرکت به حاکمیت ارزش‌های اسلامی مشکلاتی وجود دارد که وظیفه ما آگاه‌سازی و تبیین واقعیت‌ها است.

الله‌مرادی افزود: جنایت‌هایی که در کشور‌های عربی مانند عربستان رخ می‌دهد نمونه زیر پا گذاشتن ارزش‌های اسلامی است، اما دشمنان نظام در مقابل آن سکوت می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: دشمن تمام ارزش‌های دین را مورد توجه قرار داده و باید برای جلوگیری از به دام افتادن فرزندانمان در حیله دشمن حساسیت آگاه‌سازی و توجیه مردم در ما بیشتر شود.

او با اشاره به اینکه هدف دشمن نابودی نظام و تغییر عقاید ما است افزود: دشمنان از اقتدار نظام هراس دارند و با گفتن صحبت‌هایی از قبیل کشتار مردم کُرد نظام را هدف قرار داده که بتوانند آن را به نابودی بکشانند، دشمن با ایجاد پروژه کشته‌سازی در ملاء عام مردم با اسلحه به قتل می‌رساند و آن را به گردن نظام می‌اندازد.

الله‌مرادی تاکید کرد: دبیران امر به معروف و نهی از منکر وظیفه داریم مهم‌ترین رسالت خود، بصیرت و آگاه‌سازی مردم و تببین واقعیت‌های جامعه را به نحو احسن انجام دهیم.

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

دبیر شورای امر به معروف سپاه کردستان هم با تبریک هفته بسیج و تسلیت شهدای مدافع امنیت، به اغتشاشات اخیر در جامعه اشاره و اظهار کرد: امروزه در جریان اغتشاشات به مکتب و مقدسات نظام خدشه وارد شده و دشمن صراحتا فروپاشی نظام را نشانه رفته است.

مسعود ولی ئی افزود: دشمن برای ایجاد ناآرامی در شهر‌های کردنشین از قبل برنامه‌ریزی کرده و طیف جوان را نشانه گرفته که هدف دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

او افزود: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و از این بعد کسانی که همچنان به راه خود ادامه دهند دشمنان اسلام و نظام بوده و از بچه‌های مردم نیستند.

مسئولیت‌پذیری از ویژگی‌های بسیجیان است

سرهنگ سعید شعبانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه گفت: از ویژگی‌های بسیجیان حس مسئولیت‌پذیری است و با تفکر و اعتقادات خود از تمام قومیت‌ها اعم از کرد و لر و ... حمایت و حراست کند.

وی افزود: بسیجی به دنبال ایجاد وحدت و اتحاد و همصدایی در جامعه است و امروزه نیاز به هم صدایی داریم و باید در زمان مسائل و مشکلات به کمک نظام و در برابر کسانی که دستاورد‌های نظام را تخریب می‌کنند، بایستیم.

شعبانی ادامه داد: جنگ کشته‌سازی را دشمن سال‌هاست در برنامه دارد و با کشتن افراد و با پخش فیلم خانواده‌های آن‌ها در رسانه‌های معاند سعی در ایجاد ترس و رعب در مردم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.