سپهری:

دولت مبارزه با قاچاق کالا را به صورت جدی در دستورکار قرار دهد

یک فعال حوزه سلامت گفت: از آنجا که کالا‌های قاچاق و تقلبی در حوزه تجهیزات پزشکی با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیم دارد، دولت باید مبارزه با قاچاق کالا را به صورت جدی در دستورکار قرار دهد.

در برهه کنونی که همه به ویژه تولیدکنندگان از شرایط سخت اقتصادی و تولید می نالند جوانانی هستند که آستین همت را بالا زده‌اند و وارد عرصه تولید شدند و سنگر تولید را ترک نکرده است.

داشتن توانایی، استعداد، پشتکار و توکل به خدا رمز موفقیت آن‌هاست، صدرا سپهری یکی از آن تولیدکنندگان خوش ذوق در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و سلامت است.

او در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی، توانبخشی و صنایع دارویی گفت: ما  در ابتدا کار خود را با پنج نفر و بدون دریافت تسهیلات دولتی آغاز کردیم و توانستیم تعداد نیرو‌ها را به بیش از ۱۰۰ نفر افزایش دهیم.

سپهری در رابطه با فعالیت شرکتش گفت: این شرکت فعالیت‌های خود را از سال ۹۹ در حوزه ساخت لیزر‌های پزشکی با تمرکز بر لیزر‌های پزشکی زیبایی آغاز کرد؛ یک سال پروسه تحقیقات تا ساخت نمونه اولیه دستگاه‌ها طول کشید و پس از شش یا هفت ماه هم توانستیم تمامی مجوز‌ها و آزمون‌های بالینی، ایمنی و عملکرد را از مراجع ذیصلاح دریافت کنیم.

این فعال در عرصه تولید تجهیزات پزشکی گفت: یکی از مشکلات فعالیت در عرصه تولید تجهیزات پزشکی و سلامت افزایش قاچاق در بازار است؛ متاسفانه در بازار کالای قاچاق و تقلبی بسیار زیاد شده است و طبق قانون دولت باید با کالای قاچاق برخورد کند.

مدیرعامل شرکت آرگون مدیکال گفت: از آنجا که کالا‌های قاچاق و تقلبی در حوزه تجهیزات پزشکی با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیم دارد، دولت باید مبارزه با قاچاق کالا را به صورت جدی در دستورکار قرار دهد تا تولیدکنندگان انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت پیدا کنند.

او گفت: تنها درخواست ما اجرای قانون است چراکه اگر قانون اجرا شود، تولیدکنندگان و دیگر فعالان اقتصادی با مشکلی مواجه نمی‌شوند

سپهری گفت: در حال حاضر یک تولید کننده مستقل در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد هستیم و یکی از مزیت‌های دستگاه ما نسبت به دستگاه‌های خارجی قیمت تمام شده دستگاه است؛ بهای تمام شده این دستگاه یک دهم نرخ دستگاه‌های اروپایی و آمریکایی است.

سپهری گفت: برخلاف سایر دستگاه‌های لیزر داخلی از سیستم خنک کننده خارجی استفاده نکرده‌ایم و تمامی سیستم خنک‌کننده دستگاه داخلی است تا تجهیزات دستگاه از نظر الکترومغناطیسی بر روی محیط درمانی اثر منفی نداشته باشد.

او گفت: بسیاری از دستگاه‌های لیزر که در بازار موجود است خدمات پس از فروش و پشتیبانی ندارد، اما دستگاه تولید شده توسط شرکت ما از خدمات پس از فروش بهره می‌برد.

این فعال حوزه کالای سلامت گفت: ما دانش فنی برای تولید لیزر‌های درمانی را نیز داریم و می‌توانیم وارد عرصه تولید لیزر‌های فیزیوتراپی، دندانپزشکی، درمان زخم و لیزر‌های جراحی هم شویم. البته به دلیل حساسیت زیاد و سرمایه بالایی که تولید این نوع لیزر‌ها نیاز دارد هنوز در مرحله پژوهش هستیم، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم محصولی با کیفیت در این زمینه ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریبا نادری
۱۰:۱۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
واقعا حرفشون درسته باید به این وضع سر و سامون بدیم
آخرین اخبار