اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی راه شامکان خراسان رضوی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار و ششتمد گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی راه بخش شامکان در برابر سیلاب اختصاص یافته است.

حسن عابدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار و ششتمد گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای ایمن‌سازی راه ارتباطی بخش شامکان از توابع ششتمد در برابر سیلاب اختصاص یافته است.

او افزود: در مسیر ارتباطی بخش شامکان یک نقطه جدی حادثه خیز ناشی از وقوع سیل وجود دارد که عملیات ساخت پل در این مسیر آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار و ششتمد ادامه داد: همه ساله بر اثر بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه، رفت و آمد روستاییان منطقه شامکان به شهرستان‌های سبزوار و ششتمد دچار مشکل می‌شود که در همین راستا عملیات ساخت یک پل بزرگ ۱۳ دهنه‌ای با ارتفاع ۴.۵ متری بر این رودخانه آغاز شده که در ۲ سال به پایان می‌رسد.

عابدی پور بیان کرد: بارش شدید باران و به راه افتادن سیلاب علاوه بر بستن برخی راه‌های ارتباطی روستا‌های بخش شامکان در ششتمد، به تاسیسات زیربنایی، مسکونی و کشاورزی منطقه نیز خسارت وارد می‌کند.

او تصریح کرد: همچنین برخی راه‌های ارتباطی روستایی بخش شامکان برای تردد ساکنان آن مناطق به مرکز بخش و نیز مرکز شهرستان مطلوب نیست که این موضوع هم مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.