دروازه بان اسبق تیم ملی:

کی روش نمی تواند بگوید هوادارانی که تشویق نمی کنند در خانه بمانند

کربکندی گفت: کی روش در جایگاهی نیست که بگوید اگر هواداران تیم را تشویق نمی کنند به ورزشگاه نیایند.

رسول کربکندی دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات کی روش مبنی بر اینکه بازی با انگلیس بازی تمرینی بود، گفت: به نظرم این ترفند کی روش است، تا ملی پوشان را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با ولز کند. به هر حال سرمربی تیم ملی باید  در مدت باقی مانده  روحیه بازیکنان را برگرداند وگرنه به مشکل می‌خورد. به نظرم نقش کادر فنی تا بازی با ولز خیلی مهم است، تا بتواند به بازیکنان انگیزه لازم را بدهد و روحیه آن‌ها را ترمیم کرده و از فشار بازی  خارج کند.

 کربکندی  درباره شکست سنگین تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم انگلیس اظهار کرد: به هر حال دریافت  ۶ گل قابل پیش بینی نبود، اما باخت در این بازی را پیش بینی کرده بودم، چون انگلیس تیم قدرتمندی است. همچنین تیم ملی فوتبال شرایط خوبی نداشت و تعویض سرمربی هم دیر صورت گرفت و بازی تدارکاتی خوبی هم نداشتیم. همه این مسائل و آسیب دیدگی بیرانوند دست به دست هم دادند تا در این بازی شکست بخوریم.

او ادامه داد: بازی با انگلیس روز بد فوتبال ما بود و چیدمان هم درست نبود و بازیکنان هم کار خود را به درستی انجام ندادند. تجمع دفاعی در محوطه جریمه تاثیری نداشت و حریف  با ارسال‌های زمینی و هوایی توانست ۶ گل به ثمر برساند. البته بازیکنان نیز به دلیل تحمل برخی فشارها نتوانستند درست بازی کنند.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه کی روش از هواداران خواسته در صورت تشویق نکردن تیم ملی به ورزشگاه نیایند، گفت: او در جایگاهی نیست که چنین حرفی بزند. هواداران از سراسر دنیا به قطر رفتند تا بازی را ببینند. این موضوع خارج از حیطه اختیارات کی روش است. شرایط سختی در فوتبال ما حاکم است و ۲ بازی بعدی اصلا آسان نیستند. من بازی ولز و آمریکا را دیدم و هر ۲ تیم خوب بودند. این ۲ تیم مثل انگلیس قوی نیستند، اما دوندگی بالایی دارند و بازی‌های آسانی نداریم.

او درباره راهکار تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ولز اظهار کرد:  اگر انگلیس ۲ بازی بعدی خود را ببرد ما همچنان شانس صعود داریم. در بازی با ولز هم باید روحیه بازیکنان را بالا برد و کی روش هم تاکتیک مناسبی را اتخاذ کند تا امتیازات لازم را بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
کی روشی که وقتی دروازبان ذخیره داره ولی با مصدوم شدن دربان اصلیش و لحظه گرم کردن دروازبان ذخیره میزنه توسرش حق هیچ چیزی رو نداره
کی روشی که فقط بلده دفاع کنه و اجازه نمیده بازیکنان بازی کنن حق هیچ چیزی رو نداره
کی روشی که شش تا گل خورد هیچ حقی نداره
هیچ حقی
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۲:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
ناهواداران در خانه بمانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
شما فضولی توی کار مربی نکنید یه دروازه بان در جایگاهی نیست که بخواد نطق کنه در ضمن شما هم که توی اون شرایط هم نبودید
پس بشینید سرجاتون
France
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اقای دروازه بانی سابق اکثریت ایرانی که نه دوتابعیتی ها از سر تا سر جهان رفتن قطر برای کار سیاسی وخراب کردن وجه ایران اسلامی وروحیه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آقای کی‌روش حق دارد به عنوان مربی تیم ملی ایران بگوید کسانی که برای تشویق تیم ملی نیامده‌اند وبرای تخریب آمده اند بهتر است به ورزشگاه نیایند ودر خانه هایشان بمانند افتاد
آخرین اخبار