انتقاد نماینده ایرلند از تبلیغات منفی علیه ایران

نماینده ایرلند در پارلمان اروپا از تبلیغات منفی رسانه‌ها و سران کشور‌های غربی علیه ایران، شدیداً انتقاد کرد.

«میک والاس» نماینده ایرلند با انتشار سخنان خود در جلسه پارلمان اروپا، گفت: «هفته قبل تعدادی از اعضای پارلمان اروپا، اعضای سرویس خارجی اروپا و برخی سران کشور‌ها اطلاعاتی نادرست درباره ایران ارائه دادند و مدعی شدند این کشور تصمیم دارد ۱۵ هزار معترض را به اعدام محکوم کند.»

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا از اظهارات ضد ایرانی «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا به شدت انتقاد و دروغ‌گویی‌های او درباره ایران را رسوا کرد.

میک والاس گفت: «وقتی که  دروغ محکومیت ۱۵ هزار نفر به اعدام در ایران برملا شد، نخست‌وزیر کانادا توئیت خود را حذف کرد! اما هیچ عذرخواهی انجام نداد.»

این نماینده اتحادیه اروپا همچنین درباره ادعاها و اظهارات دروغ و بی‌اساس سران برخی کشورهای غربی گفت: «آن‌ها (غرب) مدعی هستند تظاهرات مسالمت‌آمیزی در ایران جریان دارد. ایرانی‌های بسیاری ناعادلانه زندانی شده‌اند و باید آزاد گردند. تعداد بسیاری از معترضین در سرکوب خشونت‌آمیز کشته شده‌اند.»

والاس، اما درباره واقعیت اغتشاشات و آشوب‌ها در ایران تصریح کرد: «خشونت و قتل‌های بسیاری توسط برخی اغتشاشگران انجام شده، خسارت و آسیب‌های زیادی [به اموال عمومی] وارد گردیده، چیزی که در هیچ جایی با آن مماشات نمی‌شود.»

پیش از این «روبرتا متسولا» رئيس پارلمان اروپا در سخنانی ضمن استقبال از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران اظهار داشت که در واکنش به تحریم نمایندگان پارلمان اروپا از سوی ایران، تا اطلاع ثانوی هیچ تماس مستقیمی بین پارلمان و همتایان رسمی در ایران وجود نخواهد داشت.

او در سخنانی مداخله‌جویانه خواستار توقف صدور احکام قضایی علیه اغتشاشگران شد.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا پیش‌تر اذعان کرده بود اغتشاشگران در ایران از طریق منطقه کردستان عراق سلاح دریافت می‌کنند. نماینده ایرلند در این باره گفت: «ایران مورد حمله قرار گرفته است. حملات رسانه‌ای هم شدید است.»

نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا گفت: «کارزار بی‌ثبات سازی و پروپاگاندا علیه ایران، عملیات تغییر حکومت سوریه را یادآوری می‌کند. کسانی که از انقلاب کذایی سوریه حمایت کردند، چیزی درباره ویرانی کنونی سوری نمی‌گویند.»

والاس درباره سوریه و حامیان اغتشاشات در ایران اظهار داشت: «سوریه به‌طور غیرقانونی اشغال شده، تا حد مرگ تحریم شده است، میلیون‌ها نفر از مردم آن آواره و صدها هزار تن نیز قربانی شده‌اند. آیا این چیزی است که شما برای ایران می‌خواهید؟!»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
امیدوارم ایرلند از دست انگلیس آزاد شود و به جبهه مقاومت بپیوندد و خاری در گلوی انگلیس شود
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
کاش ملت خودمون هم یخورده چشم و گوش باز میکردن واقعیت میدیدن،، ممنونیم از نماینده ایرلند که صدای ما به دنیا رسوند،، الان یاد مردم فلسطین و یمن و افغانستان بقیه کشورهای مظلومی میفتم که چقد آرزو دارن یکی حرفاشون به کل جهان برسونه،، خدا رحمت کنه امام راحل و که روز قدس نامگذاری کردن، و همیشه گفتن هر جا صدای مظلومی شنیدید ساکت ننشینید ،، به انقلابم افتخار میکنم، که ایران همیشه صدای مظلومان بوده،، ولی دشمنان بدانن که ایران قـــــوی تر از همیشه هست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
به قول مولا حضرت حسین : اگر دین ندارید آزاده مرد باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
بنام خدا
سلام،خدا را شکر، که همیشه در همه جای دنیا یک انسان خوب و آزاد اندیش و جوانمرد پیدا می شود و این انسان شجاع و باوجدان آقای میک والاس نماینده ایرلند در پارلمان اروپاست
آقای میک والاس نماینده ایرلند در پارلمان اروپا نه تنها از کشور ایران و سوریه دفاع کرده ،بلکه از تبلیغات منفی
رسانه های غربی و سران کشورهای غربی
علیه کشور ایران شدیدأ انتقاد کرده و
از دروغ های آقای جاستین ترودو نخست وزیر کانادا علیه ایران پرده برداشت و او را رسوا کرد !!!
اما قابل توجه و تأمل برای کسانی است که به کشور خود خیانت می کنند و در کنار دشمنان ایران قرار گرفته و از آنان تبعیت و پیروی و حمایت می کنند ،این کجا و آن کجا ؟!
یا مهدی ادرکنی اللهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار